Vi er heeelt bergtatt; både storfamilieflokken på Rælingen, og vi nærmeste i hjemmet hennes her på Østerås. Hun er Kristians første valp, så han klarer ikke slutte å se på henne, og dagene på jobb er laaange for ham, stakkars. Jeg er jo så priviligert at jeg kan tame begge vidunderne mine på jobb hver dag, og dag 2 som hundebutikk-hund for Prinsessa har gått over all forventing. Vi er her bare noen timer av gangen, og det kommer jo stadig folk og hunder innom som vil hilse på!! Blirke bli stort bedre enn det
Nei, det er ikke fullstendig før det er to... Eni me du, Gunn Tove
Tror vi skal vente noen uker til før vi spør flinke-lekeonkel-og-valpeoppdrager Zetu hva han syns, han er nemlig veeeldig trøtt om dagen (...vanskelig å få sovet mange timer i strekk som han pleier... Kanke skjønne hva det kan komme av..?), men jeg ser faktisk allerede at han har glede av henne. Og hun forguder ham, og det er helt påtagelig hva vi "slipper" fordi han tar seg av det...
Det er nesten for utrolig, men hvis Vesla så mye som prøver å lekebite i hendene våre, eller tygge på sofaen, så løper Storebror bort til lekekassa og henter en bamse eller tyggeleke som han dytter borti snuta til Bitemosteret. Hvorpå hun så klart heller vil ha en drakamp med ham og glemmer tullebitinga hun holdt på med. Vakre flinke Zeton... Sukkk
Til sørlendingene; vi kommer nedover 1ste helja i sept sånn det ser ut nå, og da skal det lekes, hilses, sosialiseres og ikkje minst: skravles!!
Bare gled dere, hun er HELT fantastisk....
Ikke bare vakker, men utrolig morsom og viljesterk og full av pågangsmot. Kjempemorsom å jobbe med!
Og Timo og gjengen: Kom tilbake en dag, da! Vil hilse på!
TravleTonje, SøvnigeSeto og Høyt-og-LavtNinija.