etter en liten oppfordring fra Chryssi her, så er det vel på sin plass og presentere seg.. vanlig folkeskikk er det ikke?

jeg er ei jente på snart 22 år som for tiden studerer til å veterinær i Budapest i Ungarn. noe jeg trives utrolig bra med!! eneste minus må vel være at jeg savner omgang med hund utrolig mye. men nå her det seg jo slik at jeg har forelsket meg i disse løvehundene da.. og her om dagen snublet jeg (tilfeldigvis??

om det blir valp på meg gjenstår og se (men har allerede drømt om navn til det lille vidunderet), men det er iallefall utrolig godt å bli tatt are på på den måten!! viser at de er opptatt av litt annet enn bare å "selge hund" hvis dere skjønner.. om det er et lite "selgerstunt", så blir de iallefall avslørt fort, jeg ikke dum

vel, dette her var litt om meg, og hvor jeg ligger i "ridgeback-løypa"..
jeg er utrolig forelsket, men føler meg som en unge sjøl enda, så hvordan kan jeg ta vare på et lite "barn"???
noen som har hatt samme tankene som meg? og hvordan ble det planlagt hos dere at dere skulle skaffe hund? og vil en noen gang være 100% sikker? (til og med jeg kan vel besvare det spørsmålet.. hehe)
må si at jeg har tenkt på dette leeeenge, og når sjansen byr seg så skulle det jo bare mangle om den ikke blir vurdert seriøst og...
masse hilsener fra budapest, med sludd og snø...