jorunn: hvordan går det når du har igjen døra da? det var en merkelig skue og ramaskrik her i huset når vi holdt på med det, nemlig.. døren stod åpen, hadde buret som nattbord på soverommet og han gikk helt frivillig og la seg der. prøvde en dag og skulle liksom trene på å la ham stå der med døra igjen, men ga opp ganske snart.. ga ham deilig griseøre inn i buret, og han knasket lykkelig som bare det, helt til jeg hadde igjen døra.. da slutta han å tygge umiddelbart, satte seg opp og begynte å gråte noe helt forferdelig, skulle nesten tro han var i ferd med å dø! dette selv om jeg ikke en gang hadde forlatt rommet (ble ikke noe bedre når jeg gjorde det, heller). gikk bort å åpna døra igjen, og da la han seg ned og fortsatte å tygge på griseøra..

dette var riktignok når han var veldig liten (3-4mnd) men vi fant etterhvert ut at han ikke var destruktiv når han fikk være løs så vi droppet hele burgreia.. prøvde ett par netter å ha igjen døra etter at han hadde sovnet, og da reagerte han ikke før han våknet .. kl 3-4 om natta!! vanligvis sov han da til 8-9.. ikke noe hyggelig for mor å stå opp kl 4 altså ;) I ettertid angrer jeg selvfølgelig litt på at jeg ikke fortsatte med treningen (prøvde jo bare noen få ganger), spesielt med tanke på det praktiske med bur på utstilling.. men vi får vel prøve igjen, når jeg får råd til å kjøpe stoffbur.