Moderatorer: Chryssi, Zinda, Gunn Tove
Simira skrev: Sover hele natten, og er flink til å legge seg å sove om vi putter ham i bur-innhengningen på stua (forutsatt litt aktivitet i forkant, såklart).
Elisabet skrev:Simira skrev: Sover hele natten, og er flink til å legge seg å sove om vi putter ham i bur-innhengningen på stua (forutsatt litt aktivitet i forkant, såklart).
Altså: nå VIL jeg ikke høre mer om rolige, greie valper!!!![]()
Neida.... han ser helt skjønn ut altså! Skikkelig god gutt! Og veldig heldig som har en "storebror" å kose seg med
Elisabet skrev:Herlig! Sånn ser en ekte Ridgeback ut![]()
Prøvde å vise bildet til lille frøkna her, men hun er alt for opptatt med å jakte på teppet sitt
Simira skrev:Så lenge det ikke er hendene og armene dine hun jager, så synes jeg du skal være fornøyd jeg! For jeg regner med at tennene ikke er noe rundere der i huset...
Elisabet skrev:Simira skrev:Så lenge det ikke er hendene og armene dine hun jager, så synes jeg du skal være fornøyd jeg! For jeg regner med at tennene ikke er noe rundere der i huset...
.....hender, armer, føtter, tær....... har jeg glemt noe? Ja, langt hår som slenger rundt hoder på små jenter på ca 1m over bakkenAlt for mange fristelser her i verden for store valper
Simira skrev:Du glemte leggene. Du har vel sånne små, løpende legger i hus også, du?
Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 2 gjester