Simira skrev:Wow, er de virkelig så matglade/tålmodige? Og det er nok hodearbeid for en rr for en dag?
Jeg vil ha en sånn!
Matglede kombinert med å kunne åpne dører kan være en dårlig kombinasjon..

Her skal dere få en historie som jeg synes er morsom nå i ettertid..
Da jeg hentet Cleo var hun ca 7 mnd. Jeg kjørte i 8 timer og var fremme på kvelden. Følgelig måtte jeg overnatte på hotell før jeg kunne vende nesen hjemover. Etter en natt med lite søvn og mye boffing pga fest på naborommet, stod jeg opp og luftet henne før jeg pakket sakene. Jeg fant ut at jeg skulle gå i bilen med tingene, og så spise frokost før vi dro. Da jeg kom tilbake fra bilen ser jeg innover gangen mot rommet (vi var i 1. etg.), og får til min forferdelse se at døren står åpen!
Jeg blir ståened å se meg febrilsk rundt et par sekunder, og plutselig kommer det en dame ut fra frokostsalen med Cleo stramt i halsbåndet. "Er det din hund?" spurte hun meget surt.. og jeg måtte flau innrømme at joda, det var det. Og beklaget i hytt og pine, mens jeg prøvde å forklare at jeg nettopp hadde hentet henne, og ikke ante at hun kunne åpne dører. Jeg tror jeg snakket ganske mye..
Det ble ikke noe frokost på meg den dagen.. Vi betalte og kjørte derfra ganske fort.
I ettertid har jeg tenkt litt på hvilke scener som utspant seg der inne i frokostsalen.. Cleo er en MEGET matglad dame og utrolig rask til å "innhalere" så mye mat som mulig før hun blir tatt. Jeg har ledd mye i etterkant når jeg ser henne for meg på toppen av frokostbuffeén..