Hei,hei! Ja nå har vi fått frøkna hjem

skjønne lille Esi er bare helt hærli! Ble en lang kjøretur for henne hjem, men ho var bare så tålmodig og snill...mange tisseturer og kos, og ho var bare fornøyd!
Dagene nå har gått med til kos,kos,kos...MANGE tisseturer(ikke så lett å unngå uhell inne..er jo så snar å "gjør sitt fornødne"

)... og hatt litt besøk, og ho er bare fornøyd med d..så gla for alle som kommer
..har blitt litt mindre søvn disse nettene, men går stort sett veldig bra! Ligger nå i buret ved siden av senga om natta..sååå flink

...har hatt en tilvenningsprosess med d...var ikke spesielt begeistra for buret i begynnelsen...kanskje fordi ho fikk ligge sammen med oss første natta

overnatta ho broren min på turen hjem, alt var ukjent og nettopp flytta fra mamma og alle gode varme søsken...så da fikk ho ligge i senga
skal få lagt ut bilde av skjønnheten når jeg finner ut av det...har vært rene paparazzien siden ho kom hjem
De som har mulighet...vi må treffes snart! Jeg jobber bare to dager i uka nå, så har go tid på dagen òg, til treff i parken ..eller en annen plass hvor nurkene kan løpe litt!
nå er det jobb..samboeren er hjemme med gullet...hmmm..misunner han litt ja!