Ja da... Nå har "fido" blitt sterk altså...
Ikke mange dager siden vi tryna med sparkstøttingen og knuste filler av den... Blåmerkene på begge bena viser også hvor kort tid det er siden...
I dag tok jeg med meg samboeren på tur... Vi passer en gd tispe denne helgen også og skulle ta "hver vår" og gå en hyggelig tur sammen. (Barnefri og tosomhet)
Mot oss kom tilfeldigvis en mann på ski med en eldre harehund som trekkhund... Jeg hadde i dette momanget Hector og min bedre halvdel hadde frøken Anja. Jeg stopper opp og ber Hector sitte og er veldig klar på at han skal bli sittene og "nei ikke tenkt tanken engang!!"
Formidler til samboeren at han får være på vakt med frøken Anja da hun ikke er grei med tisper... Vi visste jo ikke hva slags kjønn møtene hund var... og jeg vil jo veldig gjerne den "hundekyndige" i familien...og er jo litt belærende sikkert i tillegg...
Frøken Anja buser ut mot harehunden og samboer bøyer seg ned for å strekke opp henne i det han ser det..
- Hector på vei mot harehund - og MEG som en sekk slepene etter langs bakken!!!
![faller om [x]](./images/smilies/2023.gif)
det gikk veldig fort... fikk ikke helt med meg at han dro meg over ende, men jeg så fremover at han kom faretruene nær den andre hunden og ikke hadde kule hensikter - og at jeg bare hang etter uten noen form for kontroll!!!
Jeg rekker likevel ikke mer enn å tenke dette før samboeren suger tak i "fido"

og har en GD unner hver arm!!!
Og avbryter hundenes planer på et sekund..... Jeg der imot måtte karre meg opp ifra snøen
Takk og pris at jeg ikke var på ensom tur i dag...... Fy F hvor sterk han har blitt altså!! Også 18 mnd... kjønnsfrosk og busemann... Skikkelig slitsomt!!