Hei!
Jeg er interessert i foring og ernæring, og lurer derfor på hva folk gir hundene sine. Velg det du bruker mest av:
Moderatorer: Chryssi, Gunn Tove
calm skrev:Intressant tema!
Jag fick sätta min röst på V&H, som jag räknar med står för Vom och hundemat (eller vad det nu heter). Egentligen ger jag ett annat färskfoder som bas i utfodringen. Här i Sverige finns en rad olika att välja på. Jag ger det som innehåller minst spannmål.
Hefo skrev:Hos meg går det mest i tørrfor (Hills), med litt V&H av og til. Plan A var bare bruke V&H men hun ble faktisk feit på 250 gr+en hånd (ca. 30 kuler...jeg har små hender...) tørrfor om dagen. Det ble også litt for vanskelig å få tak i V&H
Mailin skrev:Hefo skrev:Hos meg går det mest i tørrfor (Hills), med litt V&H av og til. Plan A var bare bruke V&H men hun ble faktisk feit på 250 gr+en hånd (ca. 30 kuler...jeg har små hender...) tørrfor om dagen. Det ble også litt for vanskelig å få tak i V&H
Hvor kan du hente V&H? Er det nærmeste Bjørn-Hugo i Tana?
Annette skrev:calm skrev:Intressant tema!
Jag fick sätta min röst på V&H, som jag räknar med står för Vom och hundemat (eller vad det nu heter). Egentligen ger jag ett annat färskfoder som bas i utfodringen. Här i Sverige finns en rad olika att välja på. Jag ger det som innehåller minst spannmål.
Ja, Vom og hundemat. Det er vel det eneste rå foret vi får her i Norge. Det er helt uten spannmål.
Jeg synes det er kjempespennende med foring, og jo mer jeg leser, jo mer nysgjerrig blir jeg. Selv satte jeg V&H, selv om jeg vel gir ca 20% annet rått ved siden av - mest feit fisk.
Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 0 gjester