Min valp er 11 uker og jeg har hatt henne i litt over to uker nå. Jeg har vært hjemme med henne de to første ukene, eller tatt henne med hvis jeg måtte bort. Da har jeg enten latt henne ligge i bilen imens eller tatt henne med inn på kontoret der jeg jobber, som er en studentavisredaksjon fullt av folk og lyder og ofte bandøving i kjelleren. Hun sover utrolig mye, og har ingen problemer med å sove på fremmede steder eller alene, midt blant masse folk og lyd, så lenge jeg har med dynen hennes og kosedyr/tyggeleker. Fordi hun likevel sover så mye har jeg nå gått i fra henne på formiddagen et par timer. Da får hun tur først, og så legger hun seg i buret. Jeg tror ikke hun går ut engang mens jeg er borte. I tillegg legger jeg igjen en leke, feks dorull/melkekartong med godbiter som hun kan aktivisere seg litt med. Når jeg kommer hjem kommer hun ut og hilser på, jeg tar henne ut for å tisse, og så kryper hun inn i buret igjen for å leke seg eller inn på stua for å legge seg i sofaen. Jeg har også våknet på natten og sett at hun er våken, da ligger hun bare i sengen sin og tygger på lekene sine, vandrer ikke, tisser ikke inne, tygger ikke på ledninger.. I natt kom hun bort til meg og varslet, vi gikk ut og tisset, så la hun seg i sengen igjen.
Noen andre som har hatt så rolige valper? Det blir mest sannsynlig "verre"?