Håper alt ordner seg til det beste både for Simba-gutten og deg, Silje.....jeg føler med deg
Du er heldig som har Hilde-oppdretter, som stiller opp og gjør situasjonen litt lettere

Og hvem vet.....kanskje vil minste-jenta vokse av seg allergien om noen år, og muligheten for å ha hund vil være tilstede igjen
Sonja skriver at hennes 12 år gamle sønn har vært allergisk i sommer, og da må jeg bare fortelle at det samme har skjedd her. Min 12 år gamle sønn Aleksander ble så innmarig forkjølet den helga vi var på Viubråtan. Forkjølelsen ville ikke gi seg, og jeg forsto raskt at han var allergisk for ett eller annet. Når svaret fra legen kom ble jeg svært overrasket

Aleksander hadde et lite utslag på hund

Han fikk øye/nese-dråper og allergipiller, og brukte dem i ca 14 dager. Aleksander er oppvokst med hund, og forguder våre 2 RR-jenter, og han ville ikke høre snakk om at han var allergisk mot hund. Det merkelige var at ca 2 uker etter lege besøket var allergien som sunket i jorden

Ingen tett nese, rennende øyne og søvnløse netter. En 12-åring er jo i pubertet, og det skjer så mye i kroppen i denne tiden, kan forandringene i kroppen forårsake allergiske reaksjoner som forsvinner like fort som de kommer

Ikke vet jeg, men Aleksander er i alle fall "frisk som en fisk" igjen
Liv, guttene og jentene