Blå på magen

Har du noe du lurer på eller vil dele som du ikke syns passer i de andre katergoriene?

Moderatorer: Chryssi, Zinda, Gunn Tove

Blå på magen

Innlegg Rhonda » Tor Mar 30, 2006 10:12 am

Jeg har ei RR-tispe på 8 måneder som i en måneds tid har hatt en blålig/grålig farge på magen og nedover lårene. Er dette normalt?
Rhonda
 
Innlegg: 2
Registrert: Tor Mar 30, 2006 9:50 am

Innlegg Zinda » Tor Mar 30, 2006 11:01 am

:oops: eh, nei... Det høres da merkelig ut?! Spør dyrlegen om ingen andre her har en god forklaring! :cool:
Hilsen Zinda og Berit m/fam.
Zinda
 
Innlegg: 673
Registrert: Tir Jan 13, 2004 9:58 am
Bosted: Rødtvet, Oslo

Innlegg randireber » Tor Mar 30, 2006 11:19 am

Hei!

Vi har en hann-valp på snart 8 mnd. Han har også endret farge under på magen og lårene, og det kan ligne fargen du beskriver (blå-grå, ganske mørk).
Vi sammenlignet fargen med to andre valper som er ca 1 mnd yngre, og de hadde så og si samme farge. På bakgrunn av dette, og at hunden ikke virker plaget av det (Verken slikker seg eller klør eller noe som helst) TROR jeg ikke det er noe å bry seg om.

Men gi beskjed dersom du hører noe annet!

Hilsen Randi :-)
randireber
 
Innlegg: 12
Registrert: Tir Sep 13, 2005 8:11 am

Innlegg Annette » Tor Mar 30, 2006 2:10 pm

Det er ikke bare det at valpene har vært mye ute på snø i solskinn? Zeta blir grå og til slutt nesten heilt svart under magen om hun har solt seg mye.
Hilsen Annette, Sali & Ziva

"It takes a strong minded human to appreciate a strong minded dog" Mary Webber
Annette
 
Innlegg: 1298
Registrert: Søn Aug 07, 2005 6:37 pm
Bosted: Arendal

Innlegg Rhonda » Tor Mar 30, 2006 4:17 pm

Takk for svar. Har vært mye ute i snø i solskinn ja. Kanskje det er årsaken. Ble bare litt bekymret :oops: . Hun er jo frisk og fin ellers, så jeg syntes det var litt merkelig da. Får se om det går bort når styggværet setter inn. ;-)
Rhonda
 
Innlegg: 2
Registrert: Tor Mar 30, 2006 9:50 am


Gå til Generelt om Rhodesian Ridgeback

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 29 gjester

cron