Tejpade öron

Har du noe du lurer på eller vil dele som du ikke syns passer i de andre katergoriene?

Moderatorer: Chryssi, Zinda, Gunn Tove

Innlegg Åsa » Tor Jun 16, 2005 4:12 pm

Jag har heller inte sett några ridgebacker med tejpade öron i det sista men jag tänkte i all faall pröva. Mamman till Lezo har flying, nästan bakåtvända öron och det är huvdsakligen av utställningsskäl som jag vurderar att tejpa. Han verkar inte bry sig men han ser ju onekligen kul ut, liknar på en rugbyspelare...

:smile:

Tusen tack för alla svar och tips, nu har jag i alla fall en aning om hur länge jag ska låta det sitta på.
Åsa och Lezo
Åsa
 
Innlegg: 72
Registrert: Lør Jun 11, 2005 8:43 pm
Bosted: Oslo

Innlegg Hege » Søn Jun 19, 2005 9:03 pm

Du får passe på lukt og sånn ;-) Blir jo litt tett..
Hege
tidl. RR eier.... Nå Grand Danois eier...
http://hector.hchh.net/
Hege
 
Innlegg: 569
Registrert: Lør Nov 22, 2003 11:13 pm
Bosted: Skarnes i hedmark.

Innlegg Hefo » Man Okt 31, 2005 9:16 am

Hei, min tispe burde vel også fått tapet ørene sine, men det var ingen som fortalte oss det før etter hun var passert året og da var det jo forsent. :sad: Fikk tom tips om å tape 10-20 kroninger på øreflippen, men syntes det hørtes vondt ut - tenk når de rister seg og øret slår mot bordkanten *:I
Men hun er jo søt da med sine "fly-ører".(Kanskje fordi jeg har vent meg til dem... hihi)

Er egentig ikke noe for "tukling" med hundens utseende, men jeg skjønner godt at man vil få gjort noe med ørene. ( Det hadde nok jeg også gjort hvis jeg hadde visst at det var mulig. :oops: )

Hege og Nala (alias frk propell-øre) :pote:
Bilde
Hefo
 
Innlegg: 156
Registrert: Ons Okt 19, 2005 1:57 pm
Bosted: Kirkenes

Forrige

Gå til Generelt om Rhodesian Ridgeback

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 25 gjester

cron