Bilder

Har du noe du lurer på eller vil dele som du ikke syns passer i de andre katergoriene?

Moderatorer: Chryssi, Zinda, Gunn Tove

Bilder

Innlegg -Mitra- » Lør Mai 17, 2008 5:08 pm

Hei,

Siden jeg ikke er noe interessert i utstilling, så tenkte jeg at jeg heller kunne vise frem min vakre RR her i stedet ;-)

Ei venninne av meg er fotograf og har spesialiert seg på hunder (til min store glede!). Så når hun skal trene på nye ting pleier hun å trene på Mitra - Jihoo!

Ta en titt på bildene da vel (under dyr) alle bildene av RR er min lille Mitra: http://www.holiosverden.mono.net/
/Silje, Are og Mitra :pote:

><((((º> ·.¸¸.·´¯`·.¸,·´¯`·.¸, ><((((º> ·.¸¸.·´¯`·.,·´¯`·.¸, ><((((º>

If your dog is fat, you aren´t getting enough exercise
-Mitra-
 
Innlegg: 45
Registrert: Tor Mai 25, 2006 10:17 am
Bosted: Ås

Innlegg -Mitra- » Lør Mai 17, 2008 9:56 pm

veeeel, jeg synes iallefall at de er super-kule selv... (selv om ingen andre ser ut til å synes det... :cry: )
/Silje, Are og Mitra :pote:

><((((º> ·.¸¸.·´¯`·.¸,·´¯`·.¸, ><((((º> ·.¸¸.·´¯`·.,·´¯`·.¸, ><((((º>

If your dog is fat, you aren´t getting enough exercise
-Mitra-
 
Innlegg: 45
Registrert: Tor Mai 25, 2006 10:17 am
Bosted: Ås

Innlegg anjarubatscher » Søn Mai 18, 2008 12:01 am

Heisann Silje,
var innom forumet nå og så bildene av Mitra & gjengen - kjempekule bilder!! Heldige du som har dyre-fotograf-venninne *litt missunnelig* :mrgreen:
Anja, Shasa & Khan
anjarubatscher
 
Innlegg: 155
Registrert: Tir Mai 30, 2006 8:22 pm
Bosted: Bergen

Innlegg calm » Søn Mai 18, 2008 12:12 pm

Jag tittade på bilderna och tyckte många var kul och fina! Jag är inte bara hundintresserad, utan fotointresserad också, så jag kikade även från ett bildmässigt perspektiv med stort intresse!

Sen har det varit lite halvdött här sen jag gick med för ett par månader sedan. Även jag själv har varit lite passiv när inte så många skrivit här. Så misströsta inte för att det inte kommer svar på varenda inlägg. Fortsätt skriva bara! Det är ju bara medlemmarna som skapar liv i ett forum.

Camilla
calm
 
Innlegg: 97
Registrert: Søn Mar 30, 2008 5:33 am
Bosted: Skåne, Sverige

Innlegg Gunn Tove » Man Mai 19, 2008 11:12 am

Bildene var kjempetøffe! :D
Gunn Tove
 
Innlegg: 206
Registrert: Tir Jun 22, 2004 10:48 am
Bosted: Arendal

Innlegg -Mitra- » Man Mai 19, 2008 2:55 pm

Takk, takk :D

calm skrev:Jag tittade på bilderna och tyckte många var kul och fina! Jag är inte bara hundintresserad, utan fotointresserad också, så jag kikade även från ett bildmässigt perspektiv med stort intresse!


Ja, det er skikkelig bra kvalitet på fotoene. Julia (som har tatt bildene) er akkurat ferdig med lærligeperioden i kolonihaven studio, og har fått fast ansettelse der med tittel "hundefotograf". Det er utrolig hvor mye gøy man kan holde på med når man jobber med hunder :D
(Og enda mer gøy er det når hun har lyst til å trene på min lille RR :D )
/Silje, Are og Mitra :pote:

><((((º> ·.¸¸.·´¯`·.¸,·´¯`·.¸, ><((((º> ·.¸¸.·´¯`·.,·´¯`·.¸, ><((((º>

If your dog is fat, you aren´t getting enough exercise
-Mitra-
 
Innlegg: 45
Registrert: Tor Mai 25, 2006 10:17 am
Bosted: Ås


Gå til Generelt om Rhodesian Ridgeback

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 27 gjester

cron