Moderatorer: Chryssi, Zinda, Gunn Tove
juli_e skrev:ingen som har noen svar?
Jeg har det litt med å menneskeliggjøre hunder så derfor vil jeg gjerne ha en rase som knytter seg til sin eier og er hengiven.
Jeg har det litt med å menneskeliggjøre hunder så derfor vil jeg gjerne ha en rase som knytter seg til sin eier og er hengiven.
juli_e skrev:Takk for svar:) det ble kansje litt skrevet feil noe av det jeg skrev. Det jeg mente når jeg skrev at jeg menneskelig gjør hunder er vel at jeg knytter meg til de som et menneske,og at jeg ikke ønsker en hund for og kun bruke den til noe for så å sette den bort hvis du forstår, den vil bli et fulkomment familie medlem og ha den sammen med meg i hele huset. Vet av enkelte som har med hunden på tur for så å sette de alene i bur og ikke har den til annet en aktivisering. Hengiven ble kansje også feil,kontaktsøkende er vel mer det rette ordet.
Chryssi skrev:nå har det nettopp vært (eller pågår fortsatt? følger ikke så mye med for tiden) en stor helseundersøkelse i regi av NRRK, det blir interessant å se hva den resulterer i.
Annette skrev:Chryssi skrev:nå har det nettopp vært (eller pågår fortsatt? følger ikke så mye med for tiden) en stor helseundersøkelse i regi av NRRK, det blir interessant å se hva den resulterer i.
Pågår fortsatt: http://www.rhodesianridgeback.no/hus/
juli_e skrev:hvordan er hannhundene av RR oftest?
Gå til Generelt om Rhodesian Ridgeback
Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 3 gjester