Import?

Har du noe du lurer på eller vil dele som du ikke syns passer i de andre katergoriene?

Moderatorer: Chryssi, Zinda, Gunn Tove

Import?

Innlegg Hege » Tor Apr 15, 2004 10:51 pm

Hvis dere skulle importert en RR. Fra hvilket land ville dere da valgt? Og evnt. hvorfor?

Kan godt være hypotetisk :smile:
Hege
 
Innlegg: 569
Registrert: Lør Nov 22, 2003 11:13 pm
Bosted: Skarnes i hedmark.

Innlegg Chryssi » Fre Apr 16, 2004 4:38 pm

vel.. sett bort fra dumme karantener og laaaange reisetider, så ville jeg kanskje sett på usa først.. har sett flere linjer jeg liker der enn f.eks australia. ellers hadde det jo vært stilig å ha en som var fra opprinnelseslandet, men jeg har ikke studert så mye hvordan de ser ut der.

men når det er sagt, så synes jeg det blir mindre og mindre nødvendig å importere hunder nå som det er mer vanlig med frossen sperm, det er jo nesten bare de som ønsker en avlstispe med "nytt blod" som velger å importere.. iallefall fra usa/australia/andre land med krav til lang karantene..

England er jo en greit alternativ da siden man slipper karantene..

men nå er det bare skravling :roll:
Chryssi
 
Innlegg: 778
Registrert: Lør Des 13, 2003 8:11 pm

Innlegg Hege » Fre Apr 16, 2004 5:56 pm

:mrgreen: Jeg titter også rundt om i verden. Syns også at sør afrika måtte vært spennende. Men det er helt helt hypotetisk altså ;-)
Får surfe litt å se på flere :)
Hege
tidl. RR eier.... Nå Grand Danois eier...
http://hector.hchh.net/
Hege
 
Innlegg: 569
Registrert: Lør Nov 22, 2003 11:13 pm
Bosted: Skarnes i hedmark.

Innlegg Chryssi » Fre Apr 16, 2004 6:39 pm

ja hvis jeg noen dag får tid så!! brukte ett par dager på å surfe rundt i sverige/danmark, ellers surfer jeg mye på de norske.. og med alt det andre jeg surfer på, canis etc, så blir det liten tid til overs faktisk :-?

nå er jo hjemmesiden nede også, så det jobbes noen timer for å få den på bena igjen..
Chryssi
 
Innlegg: 778
Registrert: Lør Des 13, 2003 8:11 pm

Innlegg Hege » Fre Apr 16, 2004 9:25 pm

Jeg mente meg jeg da :) Men kjenner til tiden, ja.. Jobber også med hjemmesiden om dagen. ;)
Hege
tidl. RR eier.... Nå Grand Danois eier...
http://hector.hchh.net/
Hege
 
Innlegg: 569
Registrert: Lør Nov 22, 2003 11:13 pm
Bosted: Skarnes i hedmark.


Gå til Generelt om Rhodesian Ridgeback

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 31 gjester

cron