Har nå hatt vår lille kompis i en uke! alt med henting etc. gikk bra og nå skal vi riktig nyte valpetiden

Moderatorer: Chryssi, Zinda, Gunn Tove
Annette skrev:Må hunder omregistreres i forbindelse med røntging? Noen som vet?
ikke meg... Jeg gang meg bare på trådstarter sitt spørsmål :) er også nysgjerrig på akkurat det, forresten !Kamilla skrev:Annette skrev:Må hunder omregistreres i forbindelse med røntging? Noen som vet?
Nei, teknisk sett ikke, du kan røntge uregistrert hund. Men dersom den skal registreres senere må man røntge på nytt for at resultatet skal bli godkjent! Så det lønner seg å omregistrere først ja![]()
Hvilken kennel, det "glemte" du å fortelle!
Life skrev:Har sett annonsen på valpene, men er usikker på hvem oppdretter er. Har de hatt RR lenge ? Er så og si sikker på at det ikke fins noen fra samme oppdrett her i Trøndelag. Ser at dere har hatt RR tidligere, fra Norge da eller ???
Ser at foreldredyrene er svært unge, så jeg forstår at dette sikkert ikke var en planlagt parringVet du om mor og far er røntget, det er de antagligvis siden kullet er godkjent av SRRK
![]()
Blir vel hund på dere i løpet av neste uke daKullet er vel leveringsklart allerede hvis jeg ikke tar feil, skal dere ha tispe eller hannhund? Håper dere tar en tur til Trondheim etter hvert, er så koselig å treffe valper
![]()
God tur til Sverige![]()
Liv og Chillie
Gå til Generelt om Rhodesian Ridgeback
Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 6 gjester