Nytt i RR-boden!

kun annonser som er relevant for forumbrukerene blir stående

Nytt i RR-boden!

Innlegg Annette » Lør Jan 10, 2009 5:51 pm

Hei!

I dag er det lagt inn to nye varer i RR-boden:

* Kjøledekken. Det er kanskje ikke helt ideell tid på året å reklamere for kjøledekken, men både Zeta og Sali kan vitne om at de fungerer alldeles glimrende som morgenkåper når de kommer inn fra ruskevær og gjerne vil opp i sofaen før de er helt tørre :smile: Dekkenene er sydd for oss av Marianne på Kennel Kifani, og har klubblogo på siden.

* Boka "100% positiv hverdagslydighet" har tatt inn etter forslag/anbefaling fra en av dere, og jeg gleder meg til å lese den!

Boden finner du her
Hilsen Annette, Sali & Ziva

"It takes a strong minded human to appreciate a strong minded dog" Mary Webber
Annette
 
Innlegg: 1298
Registrert: Søn Aug 07, 2005 6:37 pm
Bosted: Arendal

Innlegg seam » Søn Jan 11, 2009 1:57 pm

Så fin den er, dekkenet altså ;-)
Kommer den i flere str? Jeg tenker igrunn på Kompis, du vet jo hvor stor han er, kan den passe til han? :oops:
Wendy, Kompis og Madame
seam
 
Innlegg: 78
Registrert: Søn Feb 05, 2006 10:58 pm
Bosted: sandefjord

Innlegg Annette » Søn Jan 11, 2009 8:01 pm

seam skrev:Så fin den er, dekkenet altså ;-)
Kommer den i flere str? Jeg tenker igrunn på Kompis, du vet jo hvor stor han er, kan den passe til han? :oops:


Kompis er jo ganske så massiv rundt nakken, om jeg husker rett, så det eneste jeg er litt usikker på i hans tilfelle er omkretsen der.

Dekkenet er langt nok (77 cm fra nakkegrop) går godt utover baken på Sali, og jeg tror de to er omtrent like høye (68cm) og lange. Det når også Zeta godt over baken, og hun er lang i ryggen i tillegg til å være ei stor tispe.

Satser du returportoen, så kan jeg sende deg et, eller så tar jeg dem med på RR-dagen (og NKK-Kristiansand).
Hilsen Annette, Sali & Ziva

"It takes a strong minded human to appreciate a strong minded dog" Mary Webber
Annette
 
Innlegg: 1298
Registrert: Søn Aug 07, 2005 6:37 pm
Bosted: Arendal

Innlegg Annette » Ons Mai 20, 2009 10:02 pm

Nå har jeg fått inn dekken i størrelse hannhund også :) De er en tanke for store rundt nakken til Sali, men han er ikke av de mest muskuløse. Jeg tar dem også med på RR-dagene.
Hilsen Annette, Sali & Ziva

"It takes a strong minded human to appreciate a strong minded dog" Mary Webber
Annette
 
Innlegg: 1298
Registrert: Søn Aug 07, 2005 6:37 pm
Bosted: Arendal


Gå til Kjøp og Salg

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 2 gjester

cron