RR-treff strekningen Drammen-Bærum

Moderator: Gunn Tove

RR-treff strekningen Drammen-Bærum

Innlegg HERo » Tir Jan 06, 2009 2:52 pm

Har en RR på 4 mnd nå, som ønsker litt kontakt med andre RR.
Jeg bor syd for Drammen, men jobber i Sandvika og gutten min er med på jobb hver dag . Lurer derfor på om det finnes noen RR-treff utenom det jeg ser er på Ekeberg. Hvis det arrangeres i helger er selvfølgelig det prima? Er det noen som vet om andre alternativer i dette området?
HERo
 
Innlegg: 2
Registrert: Tir Okt 14, 2008 2:27 pm

Re: RR-treff strekningen Drammen-Bærum

Innlegg Annette » Tir Jan 06, 2009 3:05 pm

HERo skrev:Har en RR på 4 mnd nå, som ønsker litt kontakt med andre RR.
Jeg bor syd for Drammen, men jobber i Sandvika og gutten min er med på jobb hver dag . Lurer derfor på om det finnes noen RR-treff utenom det jeg ser er på Ekeberg. Hvis det arrangeres i helger er selvfølgelig det prima? Er det noen som vet om andre alternativer i dette området?


I vestfold tror jeg det er jevnlige treff...
Hilsen Annette, Sali & Ziva

"It takes a strong minded human to appreciate a strong minded dog" Mary Webber
Annette
 
Innlegg: 1298
Registrert: Søn Aug 07, 2005 6:37 pm
Bosted: Arendal

Innlegg HERo » Tir Jan 06, 2009 4:20 pm

Er klar over det, men det blir Sandefjord/Torp og det er lenger enn inn til Oslo. Jeg synes 19.00 på Ekeberg er litt sent i og med at vi er på jobben hele dagen - han er borte hjemmefra fra 06.30 til ca 17.00, samt at det er mørkt kl 19.00 på disse tider av året.
HERo
HERo
 
Innlegg: 2
Registrert: Tir Okt 14, 2008 2:27 pm

Re: RR-treff strekningen Drammen-Bærum

Innlegg runejors » Tor Apr 30, 2009 6:48 pm

HERo skrev:Har en RR på 4 mnd nå, som ønsker litt kontakt med andre RR.
Jeg bor syd for Drammen, men jobber i Sandvika og gutten min er med på jobb hver dag . Lurer derfor på om det finnes noen RR-treff utenom det jeg ser er på Ekeberg. Hvis det arrangeres i helger er selvfølgelig det prima? Er det noen som vet om andre alternativer i dette området?


kunne vært artig å satt i gang noe på hundejordet (semsvannet/asker)

noen som er interessert

Rune
runejors
 
Innlegg: 48
Registrert: Ons Mar 29, 2006 3:42 pm
Bosted: Asker

Ja til Ridgback-treff på Sem :)

Innlegg aimia » Tir Des 01, 2009 3:50 pm

Hei!

Ser du etterlyser flere RR-treff i Asker/Bærum område, og det gjør jeg også! Selv bor jeg i Asker og synes Sem virker som et perfekt sted å ha RR-treff, så dette blir jeg med på!

Jeg har en RR-tispe på 2 1/2 år - kjempeleken og veldig snill, og hun eeeeelsker å leke med andre RR.

Ser det er en stund siden du har lagt inn denne meldingen, men håper det fortsatt er aktuelt!

mvh
Mia
aimia
 
Innlegg: 1
Registrert: Tir Des 01, 2009 3:43 pm
Bosted: Asker

Re: RR-treff strekningen Drammen-Bærum

Innlegg Mine_to » Tir Nov 13, 2012 7:37 pm

Hvis ikke er det et hundepark i Sandvika også.
Kunne godt tenke meg og la min lille RR på 15 uker få hilse på noen andre av rasen. Det hadde vært utrolig moro :)
Mine_to
 
Innlegg: 3
Registrert: Søn Nov 11, 2012 8:00 am


Gå til RR-Treff

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 1 gjest

cron