Trøndergjengen !

Moderator: Gunn Tove

Trøndergjengen !

Innlegg Life » Tir Apr 24, 2007 12:10 am

Her i Trøndelagsfylkene har vi treff hver lørdag kl 12.00 :D

Vi møter opp på Øysand, en strand litt sør for Trondheim. Som regel går vi tur på jordene omkring, men nå mot sommeren blir jordene sådd i og vi må flytte oss til stranden eller et asfalt område i nærheten.

Vi kommer helt sikkert til å ha litt utstillingstrening for de som ønsker det nå som utstillingsesongen nærmer seg :mrgreen:

Alle er velkommen, men husk å ta hensynbåde til andre hunder, mennesker og omgivelser !!! Si i fra om hunden din ikke går sammen enkelte andre hunder, så finner vi alltids en løsning ;-)

Liv og jentene :mrgreen:
Life
 
Innlegg: 139
Registrert: Man Des 18, 2006 10:27 pm
Bosted: Trondheim

Innlegg -Lisa- » Ons Jul 18, 2007 11:37 pm

Hei! Ny her,og interessert i RR. Vurderer å kjøpe.

Er dere mange fra trøndelagsfylkene? Vært greit å blitt litt kjent om det blir sånn at det blir valp på meg :smile:

Har lest masse rundt på forumet, og det virker som det er mye oppegående, flinke hundefolk her :smile:
-Lisa-
 
Innlegg: 30
Registrert: Ons Jul 18, 2007 9:19 pm
Bosted: Nord-Trøndelag

Innlegg Life » Tor Jul 19, 2007 11:31 am

Heisan Lisa :D

Her i Sør-Trøndelag er vi en nokså stor gjeng :razz: Det hender seg at der er så mange som 10 hunder på treff. Så hvis du tar deg en tur på Øysand vil du helt sikkert få møte mange flotte RR og deres eier. Vi har en pause i treffene, nå som det er sommer, men vi kommer sterkere tilbake fra høsten av ;-)

Ser du bor en plass i Nord-Trøndelag, kjenner du noen RR-eiere i nærheten av der du bor? Nord-Trøndelag har ikke mange RR`er, men jeg vet av noen, blandt annet i Levanger. Hvis det blir langt for deg å komme til Øysand kan du helt sikkert ta en tur å besøke noen i nærheten, de fleste RR-eier liker både å vise fram og å snakke om hunden sin :D :D :D Men jeg anbefaler deg på det sterkeste å ta turen til Øysand i løpet av høsten ;-)

Skal gi deg beskjed på forumet når vi er igang igjen :D

Liv, Fia og Chillie :mrgreen:
Life
 
Innlegg: 139
Registrert: Man Des 18, 2006 10:27 pm
Bosted: Trondheim

Nord-Trøndelag

Innlegg Annette » Tor Jul 19, 2007 12:45 pm

http://www.beyond-belief.org/txt/TROY.htm

(broren til trollet mitt) bor i Namsos, og

http://www.piczo.com/rhodesianridgeback ... 26826&cr=4

bor i Leksvik, og er ei kjempekoselig tispe med eiere som jeg bre har møtt en gang, men som også virket veldig hyggelige.

Det er sikkert enda flere
Hilsen Annette, Sali & Ziva

"It takes a strong minded human to appreciate a strong minded dog" Mary Webber
Annette
 
Innlegg: 1298
Registrert: Søn Aug 07, 2005 6:37 pm
Bosted: Arendal

Innlegg -Lisa- » Lør Jul 21, 2007 11:57 pm

Tusen takk for flott velkomst.

Jeg bor faktisk i Levanger, og det var veldig pussig, for samme dagen (tror jeg) jeg meldte meg inn her, kjørte jeg igjennom hovedgata nedi byen her, og jammen måtte jeg ikke stoppe for ett par med en RR i bånd! Er rimelig sikker på at det var en RR. Gjett hvem som hadde vanskelig for å kjøre videre da :D

Jeg snakket med en oppdretter fra vestlandet i kveld, og hun fortalte om en kjempeflink opdretter i Trondheim som arrangerer (?) disse treffene på Øysand. Hun anbefalte meg å ta kontakt.

Så det kommer jeg definitivt til å gjøre, legg gjerne ut her (eller send meg pm) når dere starter opp igjen, så tar jeg en tur. Det er ikke spesielt langt å kjøre heller :smile:

Gleder meg!!

Kjempeherlige bilder på sidene, Annette!! *smeelt*
MVH Lisa
-Lisa-
 
Innlegg: 30
Registrert: Ons Jul 18, 2007 9:19 pm
Bosted: Nord-Trøndelag

Innlegg Life » Søn Jul 22, 2007 11:10 am

Hei igjen Lisa :razz:

Den RR du så var helt sikkert en tispe som heter Bageera. Hvis du vil kan jeg sette deg i kontakt med eierne, et kjempetrivelig par som er aktive i RR-miljøet :D

Oppdretteren du snakket med anbefalte deg sikkert å ta kontakt med Susan Clayborough (Kennel Madahiro). Susan er garantert den som kan mest om RR her i trøndelagsfylkene. Selv har jeg den eldste tispa mi fra henne, og sannelig hadde hun en finger med i spille da tispe nummer to kom i hus også :mrgreen:

Det er ikke så lang til Øysand nei, ca. en mil sør for Trondheim sentrum. Når treffene starter opp igjen, og du finner en anledning til å komme, tar vi bare kontakt på telefon, så skal jeg forklare veien :D ikke no problem :D :D :D syns bare det er gøy med nye RR-entusiaster, jeg !!! =D>

Vi sees :razz:

Liv og jentene
Life
 
Innlegg: 139
Registrert: Man Des 18, 2006 10:27 pm
Bosted: Trondheim


Gå til RR-Treff

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 4 gjester

cron