NKK Bergen 2006

Moderatorer: Chryssi, Zinda, Gunn Tove

NKK Bergen 2006

Innlegg Chryssi » Man Mar 27, 2006 12:16 am

Starter en ny tråd jeg da siden jeg bare MÅ fremheve dette, helt objektivt selvsagt.. hihi

DameCertet gikk til søstra til Kato, altså fra Amegabas J-kull, husker ikke hennes egentlige navn, hun kalles altså Lucy... Hun ble også Champion i dag


\:D/ wohoo ! Grattis til søstern!!!! Amageba's Johari Jata ;)

Angrer kanskje litt på at jeg ikke var der med katoen nå :roll: Men gratulerer til alle de andre også:

Stitch'ern gikk det bra med, han vart 3 beste hanhund og fikk certet


=D>

Skrulla kom på den UTROLIG kjedelige plassen under certet NOK EN GANG.


Det årnær seg nok til slutt ;-)

Chango vart beste hanhund og BIM

Shavano's Ghanima Leah som ble BIR


=D>
Chryssi
 
Innlegg: 778
Registrert: Lør Des 13, 2003 8:11 pm

Innlegg Irene » Man Mar 27, 2006 9:08 am

Det årnær seg nok til slutt

Jada,men det hadde vært så hyggelig med et cert snart liksom!
Irene
Moderator
 
Innlegg: 1137
Registrert: Tor Des 04, 2003 2:29 pm
Bosted: Akershus

Innlegg Hanne » Man Mar 27, 2006 9:44 am

Resultater:
Hannhunder:
Masithela’s Irresistible Chango, 1BHK, BIM
Masithela’s Elan Hintza, CK, 2BHK
Shangaza’s C Another Spellmaker cert, 3BHK
Kamba Anatulinda’s Gandhi CK, 4BHK
Dumèla Ra Eshabo 1-3vk

Tisper:
Shavano’s Ghanima Leah CK,CACIB, BIR
Kamba Anatulinda’s E`Zena CK.res.CACIB, 2BTK
Løveklippen’s Anisa Ljaba CK,3BTK
Amageba’s Johari Jata Cert,4btk

Shavano’s Haijambo Acèla 2jk
Masithela’s Lisimba Shakina 1jk-1jkk
Kangelani’s Fiselo Filicia 2jk
Masithelas Kamilah Sheeba By Scout 1auk-?aukk
Shangaza’s Certainly Chiquita 2auk
Janak Chleona 1auk-?aukk
Shavano’s Ghanima Marula 1-2vk
Kangelani’s Ekaya Kiara uplassert chk
Hanne
 
Innlegg: 131
Registrert: Fre Nov 28, 2003 8:20 pm
Bosted: Akershus

Innlegg Gunn Tove » Man Mar 27, 2006 12:06 pm

Tuuuusen takk for alle resultatene! Gøy! Og grattis til alle!

Ikke sett noen fra Masithelas L-kull hverken på bilder eller live. Og spent på denne tispa fra Janak i England. Fått med meg at det er en derfra på Vestlandet i tillegg til Stephanie sin Lauren Håper de alle kommer på RR-dagen! [-o<

GT som liker å følge med... :D
Gunn Tove
 
Innlegg: 206
Registrert: Tir Jun 22, 2004 10:48 am
Bosted: Arendal

Innlegg Heiditr » Man Mar 27, 2006 12:38 pm

Ja det var fin oversikt!
Min andre tanke var "jøss så mange som var med, kan ikkje hugse alle...." Får skylde på redusert mental funksjon under utstilling.... :oops:

Ellers har eg eit seriøst problem. Har lova litt for mykje til gubben.. :---) Altså, saken er den, at for å få reise på RR dagen har vi inngått en byttehandel, (En dårlig en!) og eg har då liksom lova at eg skal stille Stitch på ei lokal utstilling. Argumenta til mannen min var sånn sett ganske overbevisande ved første gangs vurdering; 1. Reise på RR-dagen 2. Lita utstilling, og lite løping.

Eg gikk med på det der, og eg har vore så dom at eg har fortalt til venner at EG skal stille, og no må eg vel gjere det? Korleis kunne eg vere så dom å ha eit skikkelig svakt minutt (kankje ha vore øyeblikk)? Første argumentet er bra det, men at eg beit på det andre? Nei og nei! Lite løping? Det er jo ikkje løping som er problemet, det er folk! Skulle ha funne ei utstilling langt vekke, der ingen kjenner meg! Eg kjem til å kjenne alle (iallefall nesten) og når eg besvimer av forvirring og oksygenmangel i ringen så kan eg få hjelp av kjennsfolk... Dette her blir bare verre og verre jo meir eg tenker på det. Mamma sa alltid at den svære kj... min kom til å få meg opp i trøbbel, men der tok ho feil! Det klarer gubben å gjere! Går det an å dø av å nervøsitet kombinert med flauhet?

Har bestemt meg for å melde meg på utstillingskurs, kanskje det vil tilfredsstille gubben? Lite sannsynlig, men verdt et forsøk? Kanskje nokon der ute har eit godt forslag til ei steikje go unnskyldning for å slippe å stille bikkja?

Heidi
Bill.mrk Desperat
Heiditr
 
Innlegg: 204
Registrert: Tir Jun 14, 2005 2:08 pm
Bosted: Sunnfjord

Innlegg Annette » Man Mar 27, 2006 1:44 pm

Heiditr skrev:Kanskje nokon der ute har eit godt forslag til ei steikje go unnskyldning for å slippe å stille bikkja?


Nei. Hehe :twisted:
Hilsen Annette, Sali & Ziva

"It takes a strong minded human to appreciate a strong minded dog" Mary Webber
Annette
 
Innlegg: 1298
Registrert: Søn Aug 07, 2005 6:37 pm
Bosted: Arendal

Innlegg Zinda » Man Mar 27, 2006 2:05 pm

Annette skrev:
Heiditr skrev:Kanskje nokon der ute har eit godt forslag til ei steikje go unnskyldning for å slippe å stille bikkja?

Nei. Hehe :twisted:
:mrgreen:
Jeg har gjort det en gang selv og aldri mer! Allierte meg med Irene da det var ridge-kåring på Viubråtan i fjor, så det er jo mulig å la en annen løpe rundt i ringen for deg! Men det er en stooooooooor fordel om Stitch kjenner til denne personen i forkant av utstillingen :-? På den annen side er det jo nettopp det "uperfekte" som er moro å se på! Hvis ikke det holder kan du jo vrikke benet uka før...på lat :roll:
Hilsen Zinda og Berit m/fam.
Zinda
 
Innlegg: 673
Registrert: Tir Jan 13, 2004 9:58 am
Bosted: Rødtvet, Oslo

Innlegg Irene » Tir Mar 28, 2006 9:56 am

*fniser*
Dette var særdeles morsom lesing =D>
Hvis ikke det holder kan du jo vrikke benet uka før...på lat
er sånnt lov enda, selvom man er over 30??! Bare spør..
På den annen side er det jo nettopp det "uperfekte" som er moro å se på
Fantastisk, hjalp sikkert Heiditr mye :twisted:
Det er jo ikkje løping som er problemet, det er folk!
Ha-ha,for de er jo alle der for å se på deg ;-)
og når eg besvimer av forvirring og oksygenmangel i ringen så kan eg få hjelp av kjennsfolk
Det er jo bra da - at ikke fremmede må utføre livredning på deg - kjekt med kjentfolk liksom :D
Det går så bra!! PUST MED MAGEN ( ;-) ) og husk de vil se bikkja, ikke deg :rock:
Irene
Moderator
 
Innlegg: 1137
Registrert: Tor Des 04, 2003 2:29 pm
Bosted: Akershus

Innlegg Heiditr » Tir Mar 28, 2006 11:42 am

Kanskje eg berre skal gjere med utstillinga såns som eg gjere når eg må til tannlegen?

Fortrenger det til den dagen eg har time, og så puster og tenker på ingenting?

Kom forresten på at eg må hugse å avbestille timen i morgon, eg fekk nett nokre vikartimar i morgon....

Heidi
Heiditr
 
Innlegg: 204
Registrert: Tir Jun 14, 2005 2:08 pm
Bosted: Sunnfjord


Gå til Utstilling

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 20 gjester

cron