RR dagen 2006

Moderatorer: Chryssi, Zinda, Gunn Tove

RR dagen 2006

Innlegg lbend-d » Tir Jan 10, 2006 9:56 pm

jihhha. :D Nu har vi bestemt oss. Vi skal dra på rr treff i pinsen. :sol1: Har aldri vært på slikt treff før, så vi aner lite om hva som venter oss her, bortsett fra utstillingsdelen. Kanskje noen av dere "veteraner" kan skrive litt om hva som skjer her?? Blir utrolig morsomt å få treffe og se så mange ridgebacker. Blir jo litt langt å reise :oops: , ca 160 MIL, (en vei)men det får så være. Det blir nok til at vi kjører, så det blir tidlig ferie i år. GLEDER meg allerede.
Linda,Kasan og Zera
lbend-d
 
Innlegg: 343
Registrert: Tir Des 13, 2005 8:04 pm
Bosted: ankenes,Narvik

Innlegg Heiditr » Tir Jan 10, 2006 10:09 pm

Eg vil og! Eg vil og!

Og eg trur at sjangsen er god, siden mannen min er invitert på to-beint slektstreff samme helga, og da er det MYKKJE bedre med 4.beint treff! Ikkje sant?
Må bare skaffe barnepass og høne-pass og katte-pass.

Heidi
Heiditr
 
Innlegg: 204
Registrert: Tir Jun 14, 2005 2:08 pm
Bosted: Sunnfjord

Innlegg Annette » Tir Jan 10, 2006 10:44 pm

RR-dagen er en kombinasjon av utstilling, lydighetskonkurranser, årsmøte og ikke minst sosialt samvær. Tenk deg en campingplass som vrimler av godt over hundre campere som (nesten) bare er opptatt av RR en hel helg :smile: I fjor ble det stilt ca. 120 hunder (inkludert mønstring og valper)

Det er ikke bare en glimrende anledning til å se hvem som er hvem av to- og firbeinte, men også til å snakke med folk en bare har truffet på nettet, treffe eierne av søsknene til sin egen hund (og sammenligne både utseende og særheter) og å møte de oppdretterne en har lyst til å treffe.

Det er i det hele tatt kjempesosialt, særlig om en tør å være litt frampå.

For de mer utstillingsinteresserte er det også en ypperlig anledning til å se hunder en ellers bare hører om, siden alle landsdelene er samla. Og for dem som har hannhunder de gjerne vil promotere er det en ypperlig anlednig for å få vist seg fra.

Jeg gleder meg allerede :D
Hilsen Annette, Sali & Ziva

"It takes a strong minded human to appreciate a strong minded dog" Mary Webber
Annette
 
Innlegg: 1298
Registrert: Søn Aug 07, 2005 6:37 pm
Bosted: Arendal

Innlegg Chryssi » Tor Jan 12, 2006 11:54 pm

jeg delte temaet og flyttet lp delen inn på lydighetsforumet.

nå er ikke jeg "veteran" akkurat, har vært på spesialen 3 ganger, en uten hund og to med :) men til nå har det blitt bare bedre og bedre for hvert år :cool:

for det første er viubråtan et KJEMPEfint sted å være. men husk å ta med god beskyttelse mot myggen #-o

og for det andre er det som nevnt her en ypperlig anledning til å treffe kjente og ukjente RR entusiaster, stemningen er stort sett alltid hyggelig og deltakelse på grillkveldene er et "must" ;-)

og sist men ikke men ikke minst: så mange fine hunder samlet på ett sted er jo et fryd for øyet! :mrgreen:
Chryssi
 
Innlegg: 778
Registrert: Lør Des 13, 2003 8:11 pm

Innlegg Heiditr » Fre Jan 13, 2006 3:19 pm

Hulk, hulk :cry:
Har oppdaga at eg har nattevaktshelg!!!! Lurer på om eg må finne meg ein ny jobb uten helgearbeid?
Ja, ja, dere som reiser får ha det sabla moro uten meg... :cry:

Heidi
Heiditr
 
Innlegg: 204
Registrert: Tir Jun 14, 2005 2:08 pm
Bosted: Sunnfjord

Innlegg Chryssi » Fre Jan 13, 2006 9:19 pm

Har oppdaga at eg har nattevaktshelg!!!! Lurer på om eg må finne meg ein ny jobb uten helgearbeid?


det er jo en stund til enda.. du kan jo begynne å smøre dine medarbeidere allerede nå, så kanskje du får bytta den ;)

nå jobber jeg hver helg, selv det blir snart bare annenhver så kan det jo likevel hende at jeg er satt opp spesialhelga.. men ikke ssærlig aktuelt å jobbe nei! :twisted:
Chryssi
 
Innlegg: 778
Registrert: Lør Des 13, 2003 8:11 pm

Innlegg Heiditr » Lør Jan 14, 2006 10:02 pm

Ja, hadde eg berre kunne bytta helg, så hadde dette vore piece of cake. Men det er det ikkje, det er jo ei rød helg, dvs helligdag, og da er det ikkje lett å bytte. Å ta ut ferieuke er vanskelig då, og så er det så kjedelig med at nattevaktshelger og ferie har litt rare bestemmelser. Så om eg mot formodning tår innvilga ferieuke, så må eg vere tilbake på jobb søndags kveld, fordi ny arb uker starter da!
Logisk, ikkje sant?
Men eg jobber med saken....

heidi
Heiditr
 
Innlegg: 204
Registrert: Tir Jun 14, 2005 2:08 pm
Bosted: Sunnfjord

rr ddagen

Innlegg lbend-d » Lør Jan 14, 2006 11:22 pm

ja, det er vanskelig å få ting til å klaffe. Vi i nordland fylke må ta 14 dagers ferie forå komme. men ka gjør man ikke???? Har endelig fått bilde av gulkumpen, men det e kanskje litt stort??? Men e han ikke FIIIIIN?? EL. Skjønn????Ja æ e stolt av denne gutten og det kan allle se!!! (skriv på nordlansk) og håpe det e ok???
Linda,Kasan og Zera
lbend-d
 
Innlegg: 343
Registrert: Tir Des 13, 2005 8:04 pm
Bosted: ankenes,Narvik

Innlegg Sonja » Søn Jan 15, 2006 8:33 pm

Ja han e kjæmpefin :smile:
Mvh
Sonja
[imghttp://profile.ak.fbcdn.net/hprofile-ak-snc4/hs866.snc4/70759_603865068_5798985_n.jpg][/img]
Sonja
 
Innlegg: 212
Registrert: Fre Mar 05, 2004 9:32 am
Bosted: Knarvik

Innlegg Heiditr » Søn Jan 15, 2006 9:43 pm

Reine sussebassen, spør du meg. Men han e jo ein ridgeback, og då kan ein jo ikkje vere anna enn perfekt! :razz:

Og angåande skrivinga, so ka ska eg seie? Nokre av oss har jo skjønna ditta her med å skrive skikkelig, I-bend! Jepp, det har vi. :razz:

Heidi
Heiditr
 
Innlegg: 204
Registrert: Tir Jun 14, 2005 2:08 pm
Bosted: Sunnfjord

Innlegg Irene » Man Jan 16, 2006 11:35 am

Kan skrive på diallekt jeg åsså! Men det bli'kke så bra,foratte jeg ær fra Rommerike, og det høres bare harry ut! Skjønneru ;-)
Kun'ke dy meg =D>
Ibend-d: han er kjempeflott!!
Irene
Moderator
 
Innlegg: 1137
Registrert: Tor Des 04, 2003 2:29 pm
Bosted: Akershus

Innlegg hilde » Man Jan 16, 2006 6:28 pm


Gutten din er bærre lekker!! :valp: På RR-dagen for endel år siden, hadde de premieutdeling til de som hadde kjørt lengst for å delta!! =D>

En ting som er viktig å få med seg:
BESTILL HYTTEPLASS NÅ!!!

Mulig det nesten er fullbooka!!! Men, det går med telt, campingvogn etc. En schwær lavvo??? #-o Kna bli veldog sosialt?! :D

Vi gleder oss alle man!! Såååå mye lekkert å se, og maaannnggge mennesker som vil prate hund - hund - hund !!!
Hilde, Era og Caos :)

http://www.beyo-bel.com/
hilde
 
Innlegg: 330
Registrert: Tor Nov 24, 2005 8:44 pm
Bosted: Vestfold

Innlegg lbend-d » Tir Jan 17, 2006 10:24 am

Har allerede bestillt hytte :D Dette blir gøy!!!!
Linda,Kasan og Zera
lbend-d
 
Innlegg: 343
Registrert: Tir Des 13, 2005 8:04 pm
Bosted: ankenes,Narvik

Innlegg Hefo » Lør Mai 13, 2006 8:48 pm

Jeg og Nala kommer også :D

Vi kommer på fredagskvelden med fly og iden forbindelse lurer jeg på om noen kan være behjelpelig med transport fra gardermoen til viubråtan? [-o<

Taxi koster over 500,- og det er jo ran.... :twisted:
Toget går via Oslo og bruker over 2 timer, så da er det natt før jeg kommer frem.... Og så er det ikke sikkert at du får ha med dyret engang.....
Buss går ikke på den tida.... :sad:

Pliiiis [-o<
Hilsen Hege og Nala :pote:
Hefo
 
Innlegg: 156
Registrert: Ons Okt 19, 2005 1:57 pm
Bosted: Kirkenes

Innlegg Heiditr » Søn Mai 14, 2006 10:27 am

Vi kjem vi kjem vi kjem vi og! Jepp jepp! :sol1: Alle sammen utenom katten og hønene... Åh, som vi gleder oss (iallefall eg). Kva var vel ei nattevaktshelg? Ny jobb fikser saken... Og så fint at eksamen vart flytta til uka etter, ellers måtte eg ha tatt med meg nokre kilo bøker som ballast over fjellet.

Er det masse mygg på campingplassen? Får ta med ekstra stor tube med klødempande, og litt anna å smørje på... Grilling og moro blir det vel lell. Så lenge det ikkje er klegg i lufta, slepp vi å få demonstrert kor fort ein RR kan snu seg 180 grader under spisebordet *:I

Har bestilt hytte og alt, men no må eg berre dobbelsjekke om vi virkelig har hytte. Lenge leve litt paranoia?

No skal eg og go gutten ut på tur, sola skinte i sta :regn: , men no regner det, så vi får bytte kle. Igjen.

Heidi og Stitch (som ikkje har lyst ut og løpe i regnet, æsj)
Heiditr
 
Innlegg: 204
Registrert: Tir Jun 14, 2005 2:08 pm
Bosted: Sunnfjord

Neste

Gå til Utstilling

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 20 gjester

cron