NKK Tromsø

Moderatorer: Chryssi, Zinda, Gunn Tove

NKK Tromsø

Innlegg Jannicke » Man Okt 12, 2009 10:32 pm

Hei!

Ser at det er påmeldt 9 RR'er i Tromsø. Noen som skal/vet hvem de er? Selv skal jeg stille Lucas (Shavano's kind of magic) i unghund klassen. Hadde vært artig hvis det var noen kjente som kommer oppover da. :smile:

Hilsen Jannicke
Jannicke
 
Innlegg: 39
Registrert: Søn Okt 23, 2005 9:08 pm
Bosted: Bodø

Innlegg Tormod » Tir Okt 13, 2009 5:23 pm

Skal stille Rex Ventors Penzima i åpen klasse, eller Zima som vi kaller henne til hverdags.

Både lørdag og søndag.
Tormod
 
Innlegg: 104
Registrert: Ons Mai 17, 2006 12:50 pm
Bosted: Tromsø

Innlegg Jannicke » Tir Okt 13, 2009 5:40 pm

Heia Tormod!

Blir hyggelig å treffe dere igjen. Har jo ikke møttes siden Ballangen for over ett år siden. Skal stille Lucas på lørdag også. Så det bare var tre påmeldte da, så da tar vi jo hvert vårt cert.. :cool: Hehe. Greit å ha selvtilliten i orden på forhånd iallfall. :D
Jannicke
 
Innlegg: 39
Registrert: Søn Okt 23, 2005 9:08 pm
Bosted: Bodø

Innlegg lbend-d » Tir Okt 13, 2009 6:21 pm

Hei tormod og Jannike :D
Vi kommer til tromsø, men vi skal bare stlle ei Zera som uheldigvis ennå har "hengepupper" ;-) Vi skal bare stille på søndag, men mest av alt :D :D :D !! 6 av "barnebarna" kommer på lørdag :D =D> 4 av disse skal stilles og 2 kommer for å heie =D> Så nå skal vi ha valpetreff!!!
Gjett om vi gleder oss til å treffe dem :D Kan nesten ikke vente!!!
Linda,Kasan og Zera
lbend-d
 
Innlegg: 343
Registrert: Tir Des 13, 2005 8:04 pm
Bosted: ankenes,Narvik

Innlegg annm » Tir Okt 13, 2009 6:35 pm

Hehe :D
Det blir supert og treffe alle søskene i Tromsø :crazy:
Ann Marit og Bella
annm
 
Innlegg: 66
Registrert: Lør Feb 25, 2006 1:01 am
Bosted: Bodø

Hei!

Innlegg tiram » Tir Okt 13, 2009 11:01 pm

Vi kommer hjem til Tromsø (fra Stavanger) med Era og skal stille begge dagene. Flere som skal stille i juniorklassen?:) Blir vår første utstilling innendørs..hehe. Jeg skal også stille mine foreldres 2 leonbergere så det blir en superspennede helg:)
Aldri si aldri:)
tiram
 
Innlegg: 15
Registrert: Tor Jul 31, 2008 11:42 pm
Bosted: Figgjo (Stavanger)

Innlegg Jannicke » Ons Okt 14, 2009 10:10 am

Kjempeartig å få svar fra så mange allerede! Skal bli morsomt å treffe så mange ridgebacker og hyggelige eiere. :D Ibend-D: Det blir flott å se så mange valper fra kullet deres. Bella begynner vi å bli godt kjent med allerede. Lucas eeelsker henne og Simba stusser over at hun ikke frykter bitch faktene hennes mer enn hun gjør. ;-) Ei tøff lita frøken det der. :cool:

Tiram: Blir morsomt å møte Era (tror ikke vi har møtt dere før iallfall). Vet at det ikke er noen junior hanner siden Lucas er første RR ut og han er unghund, men om det er flere tisper vet jeg ikke. Høres ut som om du får ei travel helg da. :smile:

Hilsen Jannicke
Jannicke
 
Innlegg: 39
Registrert: Søn Okt 23, 2005 9:08 pm
Bosted: Bodø

Innlegg calm » Tor Okt 15, 2009 8:45 pm

Vi ska ju inte dit förstås, men ville bara önska er ett stort lycka till! Vi håller tummar för er allt vad vi kan :smile:

Camilla och Kito
calm
 
Innlegg: 97
Registrert: Søn Mar 30, 2008 5:33 am
Bosted: Skåne, Sverige

Innlegg Mailin » Fre Okt 16, 2009 8:41 pm

lbend-d skrev:Hei tormod og Jannike :D
Vi kommer til tromsø, men vi skal bare stlle ei Zera som uheldigvis ennå har "hengepupper" ;-) Vi skal bare stille på søndag, men mest av alt :D :D :D !! 6 av "barnebarna" kommer på lørdag :D =D> 4 av disse skal stilles og 2 kommer for å heie =D> Så nå skal vi ha valpetreff!!!
Gjett om vi gleder oss til å treffe dem :D Kan nesten ikke vente!!!


Blir spennende å se:) Kommer Malin også? Tror nok hun har vokst laaangt fra min lille valp nå (15kg og 47cm høy som hun har blitt, ikke rr altså..) ;-)

Så får vi se, hvordan det går. Noen som kjenner dommerene og vet hvordan de oppfører seg i ringen (ikke hvordan de dømmer) ?
"Dogs are not our whole life...
they are what make our life whole"
Roger Caras
Mailin
 
Innlegg: 27
Registrert: Fre Jun 02, 2006 1:57 pm
Bosted: Tromsø

Innlegg Jannicke » Søn Okt 18, 2009 9:25 am

Tuusen takk Camilla og Kito. Vi er nå litt nervøse vet du, men skal prøve å fokusere mest på å ha ei trivelig helg uansett hvordan det går. Og akkurat DET tror jeg skal gå veldig bra. :razz: Skal bo på flott hotell midt i Tromsø by og siden Tromsø er en herlig by skal det bli morsomt med en tur dit. Veldig artig at du følger med på et norsk forum forresten. :D Håper det går bra med brorsan nede i sør-Sverige. Vi følger forresten godt med på hjemmesiden hans, alltid så trivelig å lese om hans suksesser og opplevelser. Stor klem :D
Jannicke
 
Innlegg: 39
Registrert: Søn Okt 23, 2005 9:08 pm
Bosted: Bodø

Innlegg lbend-d » Søn Okt 18, 2009 3:34 pm

Ja Malin kommer også =D> =D> =D> . Men de snakka om å ligg i telt på campingen :roll: Får håpe det holder seg mildt da ! Vi prøvde også å få hytte eller hotell, men allt var fullbooket, så vi tar med oss campingvogna.
Linda,Kasan og Zera
lbend-d
 
Innlegg: 343
Registrert: Tir Des 13, 2005 8:04 pm
Bosted: ankenes,Narvik

Innlegg Tormod » Søn Okt 18, 2009 8:20 pm

Hehe dem har jo et sånn monstertelt med ståhøyde så det går sikkert bra.
Tormod
 
Innlegg: 104
Registrert: Ons Mai 17, 2006 12:50 pm
Bosted: Tromsø

Innlegg annm » Man Okt 19, 2009 6:27 pm

Jeg har forstuet ankelen min (dvs Bella hjalp til) og sliter litt med å bruke foten... Håper jeg er pigg til lørdagen :-?
Regner egentlig med det :D dette skjedde jo fredag og jeg er mye bedre! Men det ble et lite tilbakeslag i dag når jeg var tilbake på jobb, siden jeg står og går hele dagen!
Ann Marit og Bella
annm
 
Innlegg: 66
Registrert: Lør Feb 25, 2006 1:01 am
Bosted: Bodø

Innlegg MariaHelene » Tor Okt 22, 2009 10:26 am

Tvi tvi :D

Leo og Mamma sitter hjemme i Bodø og krysser alt som er å krysse for Bella og bestegutten Lucas! Vi heier på dere og vet att om det ikke gikk som dere hadde håpet så er dere beste UANSETT =D>

Ps: Lucas, jeg skal hente tilbake ballen de voksene gjemte i går da vi var ute og lekte :D så har du noe å glede deg til! dytt fra "storebror"
Maria Og Leo
MariaHelene
 
Innlegg: 186
Registrert: Fre Jan 06, 2006 2:38 pm
Bosted: Bodø


Gå til Utstilling

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 2 gjester

cron