For første gang på RR dagene!

Moderatorer: Chryssi, Zinda, Gunn Tove

Innlegg Anne-K » Man Mai 25, 2009 10:08 pm

Argh! #-o Jeg er SÅ misunnelige på dere!! :-? Trøsten får være at det blir fint vær her på vestladet også, for oss som må i konfirmasjon. ;-)
Lykke til alle sammen, og kos dere skikkelig! =D>
Anne-K
 
Innlegg: 110
Registrert: Søn Jun 04, 2006 2:56 pm
Bosted: Flora/Eikefjord

Innlegg Jannicke » Tir Mai 26, 2009 10:44 am

Nesten 30 grader!! Himmel og hav vi nordlænninger må jo virkelig avklimatisere oss. :razz: Får begynne å skru opp temperaturen i stua og kanskje kle på Lucas... ;-) Hehe. Neida, dette høres jo kjempebra ut. Må huske solbriller, solkrem, Anette du kan bare holde av et kjøledekken med en gang He-he..

Gleder oss til å treffe flere Shavano hunder, Britt-Iren. Nå begynte jeg forresten å grue meg til utstillinga. Er ikke vant til å løpe i ring med så maaange hunder. Regner med det er flere enn Lucas som er påmeldt i junior hann-hund klassen. :roll: Vi får ta det som det kommer. Regner med det ikke bare er meg som blir nervøs før utstilling forresten. Alle dere proffe handlere får bare ha medlidenhet med oss andre. [-o<
Jannicke
 
Innlegg: 39
Registrert: Søn Okt 23, 2005 9:08 pm
Bosted: Bodø

Innlegg Annette » Tir Mai 26, 2009 11:18 am

Jannicke skrev:Nesten 30 grader!! Himmel og hav vi nordlænninger må jo virkelig avklimatisere oss. :razz: Får begynne å skru opp temperaturen i stua og kanskje kle på Lucas... ;-) Hehe. Neida, dette høres jo kjempebra ut. Må huske solbriller, solkrem, Anette du kan bare holde av et kjøledekken med en gang He-he..

Gleder oss til å treffe flere Shavano hunder, Britt-Iren. Nå begynte jeg forresten å grue meg til utstillinga. Er ikke vant til å løpe i ring med så maaange hunder. Regner med det er flere enn Lucas som er påmeldt i junior hann-hund klassen. :roll: Vi får ta det som det kommer. Regner med det ikke bare er meg som blir nervøs før utstilling forresten. Alle dere proffe handlere får bare ha medlidenhet med oss andre. [-o<


Kjøledekkenene blir nok førstemann til mølla, men jeg har en god del av dem, så jeg tviler på at jeg går tom :)

Jeg tror ikke du skal bekymre deg om å ikke se proff ut...ikke blir du alene om det, og stemninga pleier å være avslappa ;-)
Hilsen Annette, Sali & Ziva

"It takes a strong minded human to appreciate a strong minded dog" Mary Webber
Annette
 
Innlegg: 1298
Registrert: Søn Aug 07, 2005 6:37 pm
Bosted: Arendal

Innlegg MariaHelene » Tir Mai 26, 2009 8:30 pm

Jeg har annonsert deres annkomst til stuerne nå jannicke, sa de hadde med å være 6 stuere på jobb (3 mer en de ellers er) og att de ikke får stresse men heller bare få forsinka fly :roll: haha lov å håpe iværtfall!!
Alt for att hundene våre skal ha en positiv flyopplvelse :P
Jeg tenkte att jeg kan kjøre dere på fredag hvis du vil det?
Og hvis han trenger å få rast fra seg før flyturen stiller Leo til disp ;)
Maria Og Leo
MariaHelene
 
Innlegg: 186
Registrert: Fre Jan 06, 2006 2:38 pm
Bosted: Bodø

Innlegg calm » Ons Mai 27, 2009 7:40 pm

Jannicke skrev:Hei alle sammen!

Ja nå har vi begynt å glede oss skikkelig. Tenk neste helg så er vi der! :D Håper været blir knallfint. Gleder oss til å treffe dere alle. Og til deg Camilla, vi ser masse på svensk tv3 og tv4 så vi skal nok skjønne hva dere sier. ;-)

Hilsen Jannicke


Tack! Men jag kommer från Skåne, så jag låter inte som de flesta på svensk TV :D Men det ska nog gå fint att förstå varann någorlunda. Jag tycker ju att jag blivit så duktig på att förstå norska sen jag köpte Kito, men jag kanske inte förstår såna som kommer norrifrån 8-[ Vi får se :smile:

Jag glädjer mig över väderrapporter, frusen sydlänning som jag är! Värre är det med min afrikanska lejonhund, han blir faktiskt rätt slö av värme!

Jag hoppas att jag ska få en glimt och kanske hälsa på några av alla dem som jag bara mött på webben. Ska bli jättekul!
calm
 
Innlegg: 97
Registrert: Søn Mar 30, 2008 5:33 am
Bosted: Skåne, Sverige

Innlegg hilde » Tor Mai 28, 2009 7:43 am

Ja, dette er alltid årets begivenhet! :D
Husk at man her kan gå bort til alle ukjente og presentere seg og spørre hvem DE er! Mange nye tør jo ikke det, så her må vi hjelpe til så alle føler seg velkomne!
En fin måte å få navn på ansikt, er å komme på Årsmøtet på fredag. Der kommer jo alle i styret og oftest de med lederverv i klubben, og mange oppdrettere som følger med. Bare å få vite hvem disse er, kan være en åpning for å prate med enda fler! Også er det vel litt spennende å høre hva som skjer i klubben? Her prater og ler vi mye, på Årsmøtene!

Det blir knallvær, men på kveldene er det ofte kaldt, så ikke glem det! Har kommet til grillinga iført vinterkjeledress mange ganger, og mange sitter der i soveposen sin! :razz:
I "sommerhyttene" nede ved utst-ringen har Sissel og Melvin m/familie, Annette med RR-boden og meg selv hytter, så det er bare å stikke bortom!
Vi ses!
Hilde, Era og Caos :)

http://www.beyo-bel.com/
hilde
 
Innlegg: 330
Registrert: Tor Nov 24, 2005 8:44 pm
Bosted: Vestfold

Innlegg Annette » Tor Mai 28, 2009 9:13 am

hilde skrev:Ja, dette er alltid årets begivenhet! :D
Husk at man her kan gå bort til alle ukjente og presentere seg og spørre hvem DE er! Mange nye tør jo ikke det, så her må vi hjelpe til så alle føler seg velkomne!
En fin måte å få navn på ansikt, er å komme på Årsmøtet på fredag. Der kommer jo alle i styret og oftest de med lederverv i klubben, og mange oppdrettere som følger med. Bare å få vite hvem disse er, kan være en åpning for å prate med enda fler! Også er det vel litt spennende å høre hva som skjer i klubben? Her prater og ler vi mye, på Årsmøtene!

Det blir knallvær, men på kveldene er det ofte kaldt, så ikke glem det! Har kommet til grillinga iført vinterkjeledress mange ganger, og mange sitter der i soveposen sin! :razz:
I "sommerhyttene" nede ved utst-ringen har Sissel og Melvin m/familie, Annette med RR-boden og meg selv hytter, så det er bare å stikke bortom!
Vi ses!


Signerer denne!
Hilsen Annette, Sali & Ziva

"It takes a strong minded human to appreciate a strong minded dog" Mary Webber
Annette
 
Innlegg: 1298
Registrert: Søn Aug 07, 2005 6:37 pm
Bosted: Arendal

Innlegg Letao » Tor Mai 28, 2009 10:53 am

Lykke til alle som skal på RR-dagene! Vi kommer ikke i år, dessverre. Kanskje neste år! :D

Hilsen Kristin og Saqui :)
Letao
 
Innlegg: 185
Registrert: Søn Nov 05, 2006 8:20 pm
Bosted: Trondheim

Innlegg Jannicke » Tor Mai 28, 2009 6:34 pm

Tusen takk for gode tips Hilde. Tror jeg skal hive meg med på det årsmøtet hvis jeg finner en plass å gjøre av Lucas. :D
Jannicke
 
Innlegg: 39
Registrert: Søn Okt 23, 2005 9:08 pm
Bosted: Bodø

Innlegg Jannicke » Man Jun 01, 2009 8:35 pm

Takk til alle dere som var med på å gjøre RR dagene kjempemorsomme for både meg og Lucas. :D At det er utrolig mange hyggelige folk i RR miljøet i Norge har denne helga vært et godt bevis på. Vi kom uten å nesten kjenne noen, men det var aldri noe problem og nå er vi mange venner rikere.
Vi må innrømme at været var litt i heteste laget både for meg og Lucas så det var godt å gå av flyet hjemme i Bodø til 12 grader og stiv kuling. :razz: Må innrømme at vi nordboere trives best i litt kjøligere vær ja.

Kanskje man treffes igjen en dag.

Stor klem fra oss fra Bodø
Jannicke
 
Innlegg: 39
Registrert: Søn Okt 23, 2005 9:08 pm
Bosted: Bodø

Forrige

Gå til Utstilling

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 2 gjester

cron