NKK Harstad

Moderatorer: Chryssi, Zinda, Gunn Tove

NKK Harstad

Innlegg Jannicke » Fre Apr 03, 2009 9:33 pm

Hei!

Vi skal ta turen fra Bodø til Harstad 18.-19. april og stille Lucas for første gang på offisiell utstilling. Ser at det er påmeldt 14 RR'er! Det er mange til å være her nordpå. Er det noen her fra forumet som skal være med? Vi gleder oss veldig til å treffe flere ridgeback'er med familie iallfall. =D> Blir spennende! Håper lilleguttten oppfører seg bra iallfall [-o< , for jeg kommer til å være nervøs!!

Hilsen Jannicke og Lucas
Jannicke
 
Innlegg: 39
Registrert: Søn Okt 23, 2005 9:08 pm
Bosted: Bodø

Innlegg lbend-d » Lør Apr 04, 2009 4:24 pm

Det går sikkert bra :D Jeg vet at det kommer 2 stk fra Finland. De skal overnatte hos oss dagen før utstillingen. Vi skal ikke stille noen av våre, men det kan jo tenkes at jeg tar turen bare for å se :cool:
Linda,Kasan og Zera
lbend-d
 
Innlegg: 343
Registrert: Tir Des 13, 2005 8:04 pm
Bosted: ankenes,Narvik

Innlegg Jannicke » Lør Apr 04, 2009 7:03 pm

Det hadde iallfall vært hyggelig om du hadde kommet å kikket. :smile: Dere har vel hendene fulle med alle de søte små for tiden regner jeg med. Har snakket litt med de fra Bodø som skal kjøpe valp hos dere, blir artig med flere RR'er i Bodø. Tror de synes Simba var så søt at de ombestemte seg og ville ha tispe istedetfor hann-hund :D He he.
Jannicke
 
Innlegg: 39
Registrert: Søn Okt 23, 2005 9:08 pm
Bosted: Bodø

Innlegg calm » Tir Apr 07, 2009 10:39 am

Vad kul att ni ska på utställning :smile: Jag ska förstås hålla tummarna för er!

Själv har jag inte lust att göra om det på ett tag... jag blev så förskräckligt nervös :oops: Inte blir det bättre av att det dräller av ridgebacks (över 100 i Malmö) och de flesta framstår som väldigt proffessionella och rutinerade.

Nu hoppas vi det går riktigt bra för Lucas i alla fall!
calm
 
Innlegg: 97
Registrert: Søn Mar 30, 2008 5:33 am
Bosted: Skåne, Sverige

Innlegg Mailin » Ons Apr 22, 2009 5:26 pm

Noen resultater fra helga? Hvilke hunder ble stilt ut og med hvilke premieringer?

Er nysgjerrig ;-)
"Dogs are not our whole life...
they are what make our life whole"
Roger Caras
Mailin
 
Innlegg: 27
Registrert: Fre Jun 02, 2006 1:57 pm
Bosted: Tromsø


Gå til Utstilling

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 6 gjester

cron