ANG OVERNATTING PÅ RRDAGEN 2008

Moderatorer: Chryssi, Zinda, Gunn Tove

ANG OVERNATTING PÅ RRDAGEN 2008

Innlegg Irene » Man Mai 05, 2008 10:55 pm

Jeg er "kasernesjef" :cool: skikkelig stilig!!!!!!

Nå er bestillingene gjennom meg (klubben) stengt - dvs at de som enda ikke har bestilt overnatting må ta dette direkte med Haslemoen - husk å gi beskjed at det er ifm Ridgeback klubben (retrieverne er på Haslemoen også denne helgen).

Når det gjelder sengetøy trenger ingen ta dette med - det finnes på kasernerommene og selvfølgelig befalsmessene.

Send meg en mail om du/dere lurer på noe ang overnatting, så skal jeg svare så godt jeg kan:

irenessorensen[ætt]gmail[dått]com

(merk 2 s'er og bytt ut ætt / dått)..... ;-)
Tjollahopp ;O)
Irene
Moderator
 
Innlegg: 1137
Registrert: Tor Des 04, 2003 2:29 pm
Bosted: Akershus

Innlegg Life » Ons Mai 07, 2008 9:36 pm

Hei Kasernesjef ;-)

Må bare spørre om noe :mrgreen: Når du sier sengetøy betyr det at vi ikke trenger å ha med noe som helst? Ikke dyne og putetrekk? Er så vant til å dra rundt på dyna og puta mi når jeg hospiterer på ulike hytte ol. i løpet av utstillingssesongen, kan liksom ikke helt forstå at jeg ikke trenger ta med noe som helst :mrgreen:

Fins det muligheter for å sette evt matvarer, ting som må holdes kaldt i kjøl? Skjønner at det ikke fins kjøleskap på rommet altså, men det fins kanskje noe som kan benyttes i fellesareal :mrgreen:

Vi sees, jeg gleder meg :D

Liv
Life
 
Innlegg: 139
Registrert: Man Des 18, 2006 10:27 pm
Bosted: Trondheim

Innlegg anjarubatscher » Ons Mai 07, 2008 10:38 pm

Life skrev:Fins det muligheter for å sette evt matvarer, ting som må holdes kaldt i kjøl? Skjønner at det ikke fins kjøleskap på rommet altså, men det fins kanskje noe som kan benyttes i fellesareal :mrgreen:

Vi sees, jeg gleder meg :D

Liv


Dette lurer vi også på.. pelsen råfores jo til vanlig, så det hadde vært helt fantastisk om det fantes en kjøl man kan bruke (min kjære mumler noe om oppbevaring av menneskemat også *ler*)
Hvis ikke blir det kjølebag, så ingen krise..

Vi gleder oss vi og!
Anja, Shasa & Khan
anjarubatscher
 
Innlegg: 155
Registrert: Tir Mai 30, 2006 8:22 pm
Bosted: Bergen

Innlegg Annette » Tor Mai 08, 2008 5:40 am

anjarubatscher skrev:
Life skrev:Fins det muligheter for å sette evt matvarer, ting som må holdes kaldt i kjøl? Skjønner at det ikke fins kjøleskap på rommet altså, men det fins kanskje noe som kan benyttes i fellesareal :mrgreen:

Vi sees, jeg gleder meg :D

Liv


Dette lurer vi også på.. pelsen råfores jo til vanlig, så det hadde vært helt fantastisk om det fantes en kjøl man kan bruke (min kjære mumler noe om oppbevaring av menneskemat også *ler*)
Hvis ikke blir det kjølebag, så ingen krise..

Vi gleder oss vi og!


Det lurer jeg også ! Eller i hvertfall muligheter for å få gjeninnfryst kjøleelementene.
Hilsen Annette, Sali & Ziva

"It takes a strong minded human to appreciate a strong minded dog" Mary Webber
Annette
 
Innlegg: 1298
Registrert: Søn Aug 07, 2005 6:37 pm
Bosted: Arendal

Innlegg Irene » Tor Mai 08, 2008 12:26 pm

Vet dere - jeg aaaaaner ikke!!!!
Ring Haslemoen og spør der, vil tro de klarer å ordne det også, de er fantastisk gjestfrie og imøtekommende der.

Og Liv; jeg har fått bekjed at det er "sengetøy" på rommene, og med det vil hvertfall JEG tro at det innebefatter både dyner og puter, samt trekk til begge deler.. Eller???
Blir usikker jeg nå...
Ringer de å hører - dere får beskjed!
Tjollahopp ;O)
Irene
Moderator
 
Innlegg: 1137
Registrert: Tor Des 04, 2003 2:29 pm
Bosted: Akershus

Innlegg Irene » Tor Mai 08, 2008 12:35 pm

Jeg har snakket med Haslemoen, og det er:
seng, madrass, dyne, pute, dynetrekk og putevar til å sove i/på/under/oppå :mrgreen:

Kjølemulighet hadde de ikke - bortsett fra store kjølelagere ifm kjøkkenet, men her trer nok Mattilsynet inn og nekter.

Dere får ta meg kjølebag som går på strøm - det har mannen min ;-) kjøpt på Netthandelen :cool: .
Tjollahopp ;O)
Irene
Moderator
 
Innlegg: 1137
Registrert: Tor Des 04, 2003 2:29 pm
Bosted: Akershus

Innlegg Annette » Tor Mai 08, 2008 2:23 pm

Irene skrev:Dere får ta meg kjølebag som går på strøm - det har mannen min ;-) kjøpt på Netthandelen :cool: .


Tanken har slått meg, jeg har abre glemt å kjøpe. På den andre side - fyller jeg kjølebagen med både frossent kjøtt og frosme elementer, så tar det nok mer enn fire dager for noe av det å bli dårlig :)

Det store spenningsmomentet nå er bilen! *Brrrrrom!* For å sitere Sali når det er noe han ikke liker.
Hilsen Annette, Sali & Ziva

"It takes a strong minded human to appreciate a strong minded dog" Mary Webber
Annette
 
Innlegg: 1298
Registrert: Søn Aug 07, 2005 6:37 pm
Bosted: Arendal

Innlegg Life » Tor Mai 08, 2008 8:24 pm

Takk for svar :mrgreen:

Liv :D
Life
 
Innlegg: 139
Registrert: Man Des 18, 2006 10:27 pm
Bosted: Trondheim

Innlegg Irene » Tir Mai 13, 2008 8:57 am

Annette skrev:Det store spenningsmomentet nå er bilen! *Brrrrrom!* For å sitere Sali når det er noe han ikke liker.


Gikk det greit??
Tjollahopp ;O)
Irene
Moderator
 
Innlegg: 1137
Registrert: Tor Des 04, 2003 2:29 pm
Bosted: Akershus

Innlegg Annette » Tir Mai 13, 2008 10:42 am

Irene skrev:
Annette skrev:Det store spenningsmomentet nå er bilen! *Brrrrrom!* For å sitere Sali når det er noe han ikke liker.


Gikk det greit??


Det gikk heilt flott. Først i dag morges fant jeg ut at den ekle motorlyden kommer av at panseret ligger og vibrerer mot ett eller annet - ikke fra selve motoren :D Jeg er veldig fornøyd med at jeg tok sjansen og kjørte av gårde !!!
Hilsen Annette, Sali & Ziva

"It takes a strong minded human to appreciate a strong minded dog" Mary Webber
Annette
 
Innlegg: 1298
Registrert: Søn Aug 07, 2005 6:37 pm
Bosted: Arendal


Gå til Utstilling

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 4 gjester

cron