FLOTT PINSE!

Moderatorer: Chryssi, Zinda, Gunn Tove

Innlegg Life » Man Mai 28, 2007 10:24 pm

Jeg slo deg akkurat på "målstreken" der, Hilde :mrgreen: To sjeler og en tanke, kan man si :mrgreen:

Må bare slutte meg til resten å si grattis til:
Heidi og Quiro Rules med BIR valp (enda bra noen "reiste kjærringa" for trønder-gjengen) Send gjerne flere slike kjekkaser hit til Trondheim, Hilde !!!
Bente og TRV Brings U Paris med BIM valp. Den jenta kommer nok til å bli like berømt som sin amerikanske navnesøster, det er jeg helt sikker på, Bente ;-)

Og sist, men ikke minst til de to flotte veteranene BIR Masithela`s Diva Zeta og BIM Dumela Ra Bhaguera =D>

Forslaget om å invitere til mønstring igjen syns jeg er superflott !!! Mønstringen gir enda flere trivelige RR-eiere og deres hunder en god grunn til å ta turen til Viubråtan.

Det fins jo sikkert flere RR-eiere der ute som ikke bare er interessert i utstilling. Kanskje hadde det vært en ide å invitere til en salgs oppvisning der RR`er og deres eiere kan vise andre aktiviteter som egner seg for RR. :D

Liv og jentene ;-)
Life
 
Innlegg: 139
Registrert: Man Des 18, 2006 10:27 pm
Bosted: Trondheim

Innlegg Tove-Mette » Tir Mai 29, 2007 8:42 am

Jeg henger meg på :mrgreen: Vi var der kun på søndag, men hadde en utrolig fin dag!! Trivlige folk og dyr ;-) , kjempefint vær, alle tiders arrangement og en dommer som var flink til å forklare og begrunne. Veldig bra for meg som ikke er så dreven i ringen :mrgreen:

Tusen takk alle sammen =D> =D> =D>

Luna og Tove-Mette
Tove-Mette
 
Innlegg: 138
Registrert: Ons Jul 12, 2006 1:33 pm
Bosted: Oslo

Innlegg Gunn Tove » Tir Mai 29, 2007 9:02 am

Jeg hadde også en topp dag på lørdag! =D> Så mange vakre hunder og hyggelige folk!
Det var med tungt hjerte jeg forlot Viubråtan til fordel for Tollerfestivalen lørdag ettermiddag. MEN med de resultatene jeg slo til med på Tollerfestivalen så var det et greit plaster på såret. Kimba ble beste tispe, og datteren (som jeg beholdt ute på fôr) ble 2. beste tispe med CERT (bare 13 mnd gammel) av nesten 40 tisper fra N, S, og DK! Jeg svever! :sol1:
Gunn Tove
 
Innlegg: 206
Registrert: Tir Jun 22, 2004 10:48 am
Bosted: Arendal

Innlegg Bente » Tir Mai 29, 2007 9:09 am

Grattis med flotte resultater om enn på feil rase (he, he).

Ville også bare kommentere at hvis noen vil arrangere andre aktiviteter på Viubråtan så må dere engasjere dere selv, for utstillingskomitèen har MER enn nok jobb med selve eksteriørutstillingen. Klubben ER jo oss medlemmer, så hvis man vil få til noe så er det beste rådet å brette opp ermene og jobbe aktivt mot neste års store begivenhet :smile:
Bente
 
Innlegg: 101
Registrert: Ons Mai 19, 2004 12:49 pm
Bosted: Larvik

Innlegg Annette » Tir Mai 29, 2007 9:18 am

Bente skrev:Ville også bare kommentere at hvis noen vil arrangere andre aktiviteter på Viubråtan så må dere engasjere dere selv, for utstillingskomitèen har MER enn nok jobb med selve eksteriørutstillingen.


Enig, men det forutsetter at utstillingskommiteen åpner for det - og ikke setter foten ned. ;-)

Jeg husker at det ble planlagt hundesprint et år, noe som kunne blitt kjempegøy.
Hilsen Annette, Sali & Ziva

"It takes a strong minded human to appreciate a strong minded dog" Mary Webber
Annette
 
Innlegg: 1298
Registrert: Søn Aug 07, 2005 6:37 pm
Bosted: Arendal

Innlegg Annette » Tir Mai 29, 2007 9:31 am

Når det er sagt så er kanskje ikke neste år det beste året å utvide repertoaret, for da er det 25-årsjubileum med dobbeltutstilling!!!

Tøff satsning av UK!
Hilsen Annette, Sali & Ziva

"It takes a strong minded human to appreciate a strong minded dog" Mary Webber
Annette
 
Innlegg: 1298
Registrert: Søn Aug 07, 2005 6:37 pm
Bosted: Arendal

Innlegg Irene » Tir Mai 29, 2007 11:35 am

Annette skrev:Enig, men det forutsetter at utstillingskommiteen åpner for det - og ikke setter foten ned.

UK setter ikke foten ned så sant det er plass og tid til det dere/vi ønsker å arrangere.
Når det er sagt så er kanskje ikke neste år det beste året å utvide repertoaret, for da er det 25-årsjubileum med dobbeltutstilling!!!
Hmm...du sier noe, men dere/vi har mulighet i pauser og etter utstillingen(e).
...for utstillingskomitèen har MER enn nok jobb med selve eksteriørutstillingen. Klubben ER jo oss medlemmer, så hvis man vil få til noe så er det beste rådet å brette opp ermene og jobbe aktivt mot neste års store begivenhet..

Ja, vi har virkelig MER enn nok å henge fingrene i - men det må legges til at jeg (snakker for meg selv) -syns det er svært hyggelig "slit" - og hvertfall når vi får så mange tilbakemeldinger på at arrangementet er bra.
Tusen takk for en hyggelig helg med dere alle - jeg har sikkert vært overlegen ovenfor noen, og det beklager jeg eventuellt, men helt uten mening selvsagt ;-) bare aldri så lite forvirra #-o
Tjollahopp ;O)
Irene
Moderator
 
Innlegg: 1137
Registrert: Tor Des 04, 2003 2:29 pm
Bosted: Akershus

Innlegg Tormod » Tir Mai 29, 2007 12:03 pm

Fint å høre at det gikk bra på RR spesialen!

Klaffa ikke for min del å ta turen ned denne gangen... kanskje neste år da. :smile: Og hvem vet om det ikke blir med hund og ;-)
Tormod
 
Innlegg: 104
Registrert: Ons Mai 17, 2006 12:50 pm
Bosted: Tromsø

Innlegg ylvasverige » Tir Mai 29, 2007 12:09 pm

Då när vi snackar resultat från RR-specialen måste jag ju tillägga min lilla pojke.

16 månader gammal, 2 utställningen, 8 månader efter han brutit nacken vann han unghundsklassen och lyckades placera sig som 3:e bästa hane.

Hunting Prides Bwindi Bora !

:D
ylvasverige
 
Innlegg: 2
Registrert: Søn Mai 27, 2007 10:37 am

Innlegg Rita » Tir Mai 29, 2007 2:29 pm

Slenger meg på Irene her, vi i Uk har mer enn nok å gjøre, spesiellt neste år med dobbeltutstilling, men som Irene sier: det er ett positivt "slit" :D , i hvert fall med så mange positive tilbakemeldinger i etterkant, det inspirerer til å fortsette. Tusen takk alle sammen, både for skryt :oops: hjelp og hyggelig samvær på kvelden. :skål:
Rita
 
Innlegg: 30
Registrert: Tir Jan 16, 2007 6:10 pm
Bosted: Hakadal

Innlegg Annette » Tir Mai 29, 2007 3:13 pm

Rita skrev:Slenger meg på Irene her, vi i Uk har mer enn nok å gjøre, spesiellt neste år med dobbeltutstilling


Bare så det er klart: fra mi side var det aldri ment at dere skulle gjøre mer enn drive utstillingen!!! Det er en kjempejobb! =D>
Hilsen Annette, Sali & Ziva

"It takes a strong minded human to appreciate a strong minded dog" Mary Webber
Annette
 
Innlegg: 1298
Registrert: Søn Aug 07, 2005 6:37 pm
Bosted: Arendal

Innlegg Linda » Tir Mai 29, 2007 3:52 pm

Helrig Rita, denne :skål: var vel ganske beskrivende med tanke på det sosiale ;-) Får dere starta oppvarmingen av plassen litt tidligere neste år, forresten? Ble litt kaldt utpå kvelden altså. Hvis man skla finne noe å klage på mener jeg... Slenger med en liten ekstra honnør til Bergens-gjengen, som holdt ut lengst i år også, vel og merke med en liten trønderforsterkning =D> =D>
Linda
 
Innlegg: 77
Registrert: Tir Mar 21, 2006 11:11 am
Bosted: Elverum

Innlegg Rita » Tir Mai 29, 2007 4:31 pm

Skal se hva jeg kan gjøre med varmen til neste år :D :D
Og rettelse til forrige innnlegg fra meg: Takk til alle for hyggelig samvær hele helgen, ikke bare på kvelden. :razz: :razz: Sånn går det når man skal forte seg. :smile:
Rita
 
Innlegg: 30
Registrert: Tir Jan 16, 2007 6:10 pm
Bosted: Hakadal

Innlegg Zinda » Ons Mai 30, 2007 11:41 am

ylvasverige skrev:16 månader gammal, 2 utställningen, 8 månader efter han brutit nacken
?? Hvordan gikk det til?
-og til dere som måtte lure: jeg er ikke bitter for at det ikke ble Harestua-tur på oss i år :-?
Hilsen Zinda og Berit m/fam.
Zinda
 
Innlegg: 673
Registrert: Tir Jan 13, 2004 9:58 am
Bosted: Rødtvet, Oslo

Innlegg ylvasverige » Ons Mai 30, 2007 7:13 pm

Devil & Fighter (min äldre RR) lekta jaga på fältet, sen bestämde sig min äldre hund sig för att hoppa dike, Devil glömde liksom att hoppa. Så han trillade ner i ett ca 2 m djupt dike och bröt som sagt nacken. Trillade illa men hade änglavakt, det är nämligen snarare en regel än ett undantag att dom sliter av ryggmärgen och dör. Alternativt blir förlamade, men min lille kille hade tur i oturen, han fick gå gipsad 2 månader (bild finns på www.hasslunda.com). Efter det massa rehab, men som vi märkte i helgen är han nu efter 8 månader fit for fight igen!

Kämparglöd har han lillkillen!

:D
ylvasverige
 
Innlegg: 2
Registrert: Søn Mai 27, 2007 10:37 am

Forrige

Gå til Utstilling

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 1 gjest

cron