Utstilling i Bergen

Moderatorer: Chryssi, Zinda, Gunn Tove

Utstilling i Bergen

Innlegg Joa » Man Mar 12, 2007 7:45 pm

Hei alle sammen :smile:

Ut av ren nysgjerrighet: jeg lurer på hvem som tenker å ta turen til utstillingen i Bergen, 24-25. mars? Jeg stiller som heiagjeng for alle ridgebacker :hippie: - kl 09.00..... :zzz:
Elisabeth
Joa
 
Innlegg: 65
Registrert: Tir Sep 12, 2006 9:57 am
Bosted: Møhlenpris, Bergen

Utstilling i Bergen

Innlegg Anne-K » Man Mar 12, 2007 10:52 pm

Stitch'en skal tror jeg. Det er bra du er heiagjeng, for jeg kan ikke være med Heidi denne gangen... :sad: Men krysser fingrene for at det går bra! =D>

Anne-K
Anne-K
 
Innlegg: 110
Registrert: Søn Jun 04, 2006 2:56 pm
Bosted: Flora/Eikefjord

Innlegg hilde » Tir Mar 13, 2007 5:45 pm

Er det mulig å ta seg frem over fjellet, kommer vi og! Blir spennende, for selv har jeg ikke vært i Bergen siden jeg hentet min kjære Shacko for snart 9 år siden!!! Gåtta-banen, han begynner å bli gammel... :D
Hilde, Era og Caos :)

http://www.beyo-bel.com/
hilde
 
Innlegg: 330
Registrert: Tor Nov 24, 2005 8:44 pm
Bosted: Vestfold

Innlegg Heiditr » Tir Mar 13, 2007 9:15 pm

AnnK har rett, vi skal nedover til Bergen (jodda AnnK, Bergen er nedover) Korleis fant du ut det? Inside information? ;-)

Gleder oss til å kikke på alle dei flotte RR som er i Bergen. Hadde besøk i helga av ei lita dame frå TRV. Eigaren hadde vore i Bergen forrige veke, og på vei ut av Bergensområdet holdt han på å kjøre rett av veien... Det kom nemlig minst 10 RR spaserandes langs veien (reknar med at eigarane var der og, men dokke la han ikkje merke til), og kven har vel tid til å følge med kor veien går då?

Bergen blir først for oss i år, og vi har ikkje vore særleg flinke til å trene. En våt og mørk vestlandsvinter har satt sitt preg på oss sofa-dyr.

Snakkast i Bergen då :D

Heidi og Stitch
Heiditr
 
Innlegg: 204
Registrert: Tir Jun 14, 2005 2:08 pm
Bosted: Sunnfjord

Innlegg Joa » Tir Mar 13, 2007 9:28 pm

hehehehe - ti RR'er er iallefall en mye bedre grunn til å kjøre i grøfta enn gigantplakater av H&M bikinimodeller.... :razz: RR-Bergen har ofte søndagstreff på de kanter, alle trafikanter herved advart! :cool:

Gleder meg til å se mange flotte ridgebacker - og sånn ca.1800 andre hunder...:) Akkurat vært og hilst på ni bittebittesmå RR, SUKK!!! :hjerte:
Elisabeth
Joa
 
Innlegg: 65
Registrert: Tir Sep 12, 2006 9:57 am
Bosted: Møhlenpris, Bergen

Bergen...

Innlegg Anne-K » Ons Mar 14, 2007 9:18 am

Ååå, nå har jeg veldig lyst å reise nedover jeg og... (og ja Heidi, jeg VET at det er nedover.. - selv om det er noen år siden jeg dro OPPOVER hit...) :-?
Tror jeg skal be om fri den helgen... hihi
Anne-K
 
Innlegg: 110
Registrert: Søn Jun 04, 2006 2:56 pm
Bosted: Flora/Eikefjord


Gå til Utstilling

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 3 gjester

cron