Er det her vi skal skryte ? ;)

Moderatorer: Chryssi, Zinda, Gunn Tove

Er det her vi skal skryte ? ;)

Innlegg Chryssi » Man Mar 08, 2004 9:36 pm

Kato var på valpeshow i helga (arr. fræna og eide hundeklubb) og det ble BIR og BIG2 :P

BIM ble Shavano's Ghanima Ayla som også var den eneste konkurrenten :wink: (er det ikke noen søsken av henne her inne? hun ble 9 mnd i dag tror jeg?)

i gruppen var det "hard" konkurranse med en dalmatiner, både jeg og Kato var litt slitne så det ble nok en litt tafatt oppvisning. men vi ble ikke slått av "hvemsomhelst", da dalmisen endte opp med å bli BIS2 av 56 påmeldte hunder!

-Christina, som var godt fornøyd med dagen :D

www.kafele.net
Chryssi
 
Innlegg: 778
Registrert: Lør Des 13, 2003 8:11 pm

Innlegg hop » Man Mar 08, 2004 11:13 pm

Gratulerer, det hørtes ut som en veldig bra dag! :D
og jo, hunden vår Naki er søster av Ayla, så grattis til henne også om hun leser her. 8)
Hanne
hop
 
Innlegg: 51
Registrert: Tor Mar 04, 2004 7:08 pm
Bosted: Bergen

Innlegg Hege_ » Tir Mar 09, 2004 9:50 am

Grattis :)
Administrator Rhodesian Ridgeback forum
Hege_
Site Admin
 
Innlegg: 218
Registrert: Søn Nov 23, 2003 12:34 am

Innlegg Irene » Tir Mar 09, 2004 10:40 am

Moro med utstilling.Vi har vært på Crufts i helgen...20.000 hunder og 6 store haller med utstillingsringer og stands...Tror du jeg har handla eller?? :oops:
Tjollahopp ;O)
Irene
Moderator
 
Innlegg: 1137
Registrert: Tor Des 04, 2003 2:29 pm
Bosted: Akershus

Innlegg Gjest » Tir Mar 09, 2004 8:43 pm

Gratulerer Chryssi og Kato, med flotte resultater! :D

Irene: Fortell mer!! :) Høres utrolig spennende ut å være på en så stor utstilling! Hvem gjorde det bra i RR-ringen?

Aina
Gjest
 

Innlegg Irene » Tir Mar 09, 2004 10:24 pm

Vi var skjønt enige om at det var FÅ gode hanner der.En svensk gutt kom rimelig høyt opp (måtte på do akkurat da... :oops: )fikk ikke helt med meg slutten.Men han vant hvertfall sin klasse, og så ....var jeg på do :oops: :oops:
Tispene så vi ikke ferdig, men i "åpen klasse" var det 27 el 28 stk, og skikkelig mange fine jenter.Også en svensk som stillte der men ble ikke plukket utblandt de 8-10 beste.BIR og BIM så vi ikke, for da hadde vi ikke rukket alle standene.... HE-HE!!
Tenk dere tre fotballbaner inni en hall, også kan vel det ganges med 4....5.....?KJEMPE STORT og masse å se på.20.000 hunder påmeldt, og 120.000 besøkende på 4 dager.Masse "stæsj" der, tilogmed til RR.
BIS ble en Whippet..
Hanne; du får fylle inn hvis jeg har glemt noe.. :wink:
Tjollahopp ;O)
Irene
Moderator
 
Innlegg: 1137
Registrert: Tor Des 04, 2003 2:29 pm
Bosted: Akershus


Gå til Utstilling

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 19 gjester

cron