Lykke til alle sammen, og kos dere skikkelig!

Moderatorer: Chryssi, Zinda, Gunn Tove
Jannicke skrev:Nesten 30 grader!! Himmel og hav vi nordlænninger må jo virkelig avklimatisere oss.Får begynne å skru opp temperaturen i stua og kanskje kle på Lucas...
Hehe. Neida, dette høres jo kjempebra ut. Må huske solbriller, solkrem, Anette du kan bare holde av et kjøledekken med en gang He-he..
Gleder oss til å treffe flere Shavano hunder, Britt-Iren. Nå begynte jeg forresten å grue meg til utstillinga. Er ikke vant til å løpe i ring med så maaange hunder. Regner med det er flere enn Lucas som er påmeldt i junior hann-hund klassen.Vi får ta det som det kommer. Regner med det ikke bare er meg som blir nervøs før utstilling forresten. Alle dere proffe handlere får bare ha medlidenhet med oss andre.
Jannicke skrev:Hei alle sammen!
Ja nå har vi begynt å glede oss skikkelig. Tenk neste helg så er vi der!Håper været blir knallfint. Gleder oss til å treffe dere alle. Og til deg Camilla, vi ser masse på svensk tv3 og tv4 så vi skal nok skjønne hva dere sier.
![]()
Hilsen Jannicke
hilde skrev:Ja, dette er alltid årets begivenhet!![]()
Husk at man her kan gå bort til alle ukjente og presentere seg og spørre hvem DE er! Mange nye tør jo ikke det, så her må vi hjelpe til så alle føler seg velkomne!
En fin måte å få navn på ansikt, er å komme på Årsmøtet på fredag. Der kommer jo alle i styret og oftest de med lederverv i klubben, og mange oppdrettere som følger med. Bare å få vite hvem disse er, kan være en åpning for å prate med enda fler! Også er det vel litt spennende å høre hva som skjer i klubben? Her prater og ler vi mye, på Årsmøtene!
Det blir knallvær, men på kveldene er det ofte kaldt, så ikke glem det! Har kommet til grillinga iført vinterkjeledress mange ganger, og mange sitter der i soveposen sin!![]()
I "sommerhyttene" nede ved utst-ringen har Sissel og Melvin m/familie, Annette med RR-boden og meg selv hytter, så det er bare å stikke bortom!
Vi ses!
Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 6 gjester