Blir artig å se flere RR!!!

Moderatorer: Chryssi, Zinda, Gunn Tove
Vanja skrev:Takk for det, og gratulerer med flott resultat selv! Du må fortelle hva som sto i kritikken til Timo!![]()
Føler kanskje litt at vi surfet fram til BIG pga at det var svært få andre hunder, men dommeren var jo ikke nødt til å gi henne BIR om hun ikke var bra nok. Ikke sant???
Vanja skrev:Takk for det, og gratulerer med flott resultat selv! Du må fortelle hva som sto i kritikken til Timo!![]()
Føler kanskje litt at vi surfet fram til BIG pga at det var svært få andre hunder, men dommeren var jo ikke nødt til å gi henne BIR om hun ikke var bra nok. Ikke sant???
Anja skrev:
det de sier om at han er lett bygget skal jeg jaggu meg huske på hver gang han drar meg over ende. Han er så utrolig sterk nå, så jeg orker ikke tenke på hvordan det blir etterhvertJEg tryna skikkelig her en dag da jeg skulle beskytte en liten italiensk mynde mot hans vanvittige apetitt på små hunder. Og damen som eide hunden bare så ned på meg å fnyste der jeg lå å tviholdt i det noe lettbygde dyret
ydmykende
Vanja skrev:"Hva sto det? Fikk dere fin kritikk? Jeg skreiv ikke når dere stillte ser du Da sto jeg i parkeringen "
Hæ??? Var du der??? Ringsekretær? Nå er jeg veldig forvirret!
det de sier om at han er lett bygget skal jeg jaggu meg huske på hver gang han drar meg over ende. Han er så utrolig sterk nå, så jeg orker ikke tenke på hvordan det blir etterhvert JEg tryna skikkelig her en dag da jeg skulle beskytte en liten italiensk mynde mot hans vanvittige apetitt på små hunder. Og damen som eide hunden bare så ned på meg å fnyste der jeg lå å tviholdt i det noe lettbygde dyret ydmykende
Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 1 gjest