Bilde av Eukanuba dekken?

ting og tang til dyret

Moderatorer: Chryssi, Zinda, Gunn Tove

Bilde av Eukanuba dekken?

Innlegg Hege » Ons Mar 02, 2005 11:21 am

Noen som har bilde av et Eukanuba dekken?

Lurer på hvordan de ser ut... har visst reklame på siden...
Hege
tidl. RR eier.... Nå Grand Danois eier...
http://hector.hchh.net/
Hege
 
Innlegg: 569
Registrert: Lør Nov 22, 2003 11:13 pm
Bosted: Skarnes i hedmark.

Innlegg Irene » Ons Mar 02, 2005 10:37 pm

Sikkert svart med ROSA skrift på ;-)
Blir sikkert KJEEEEEMPE fint til din lille Hector (Trond mener at det sikkert er skikkelig maskulint også :mrgreen: )
Tjollahopp ;O)
Irene
Moderator
 
Innlegg: 1137
Registrert: Tor Des 04, 2003 2:29 pm
Bosted: Akershus

Innlegg Hege » Ons Mar 02, 2005 10:53 pm

:razz:

Jeg vil egentlig ikke ha reklame i det hele tatt jeg da... men sliter med å finne noen som er lange nok :roll:

Eneste jeg har funnet så langt som passer (i følge forhandlerene) Det må bestilles så jeg får ikke sett det først :-?

Ettersom jeg forsto var det ganske godt synlig... *liker det ikke*

Burde fått betalt for å reklamere... :politi:

Men i dag var det kaldt... var å trente i kveld og det var 20 minus... Det ble noen pauser i bilen, og gikk greit når vi var i bevegelse, men jeg gjentar det ikke uten klær på gutten! (men det måtte som sagt bestilles)

Selgeren "trøstet" meg ironisk med at etter 10 års bruk på hennes hund var det begynt å bli litt slitt (reklamen altså)...
Hege
tidl. RR eier.... Nå Grand Danois eier...
http://hector.hchh.net/
Hege
 
Innlegg: 569
Registrert: Lør Nov 22, 2003 11:13 pm
Bosted: Skarnes i hedmark.

Innlegg TCK » Tor Mar 03, 2005 9:34 am

Vi har et kjempetøft dekken; helt svart uten noen form for reklame ;-) Varmt, vanntett og praktisk. Kaller bare lillegutt James Dean når han spankulerer rundt med kjekkas-krage og allting... heehh
Eneste lappen jeg finner er en inni hvor det står www.gardaofsweden.com
Bestilte det via en hundebutikk, vi har størrelse XL, men er ganske sikker på at de sa de hadde enda et hakk større også *tenke tenke*
Går jo an å sjekke?

Lykke til, Hector er så søøød :D

De to frosne,
Tonje og Zetu
TCK
 
Innlegg: 190
Registrert: Tir Sep 14, 2004 9:20 am
Bosted: Østerås

Hmmm

Innlegg TCK » Tor Mar 03, 2005 9:43 am

Sjekka garda, men der var det bare arbeidsklær som jeg kunne se... ?*mystisk*
Skal sjekke litt, holder deg oppdatert!

T.
TCK
 
Innlegg: 190
Registrert: Tir Sep 14, 2004 9:20 am
Bosted: Østerås

Innlegg Hege » Tor Mar 03, 2005 10:23 am

tror jeg har sjekket det meste nå... De fleste går ikke større enn XXL. GD hanner i allefall trengte XXXL og det var ikke lettt å få tak i.

De største var ofte opptil 70 cm i lengden fra nakkegrop til halefeste. Hector er 7 mnd nå og 86 cm lang fra nakke til halefeste.

Mulig det finnes andre... men jeg vet ikke hvor jeg skal sjekke...og jeg må finne ut av det i dag. For jeg måtte svare på om jeg skulle ha det eukanuba dekkenet i dag... Og sier jeg nei og ikke finner noe annet har jeg ikke til neste mandag heller, og det går ikke...
Hege
tidl. RR eier.... Nå Grand Danois eier...
http://hector.hchh.net/
Hege
 
Innlegg: 569
Registrert: Lør Nov 22, 2003 11:13 pm
Bosted: Skarnes i hedmark.

Innlegg TCK » Tor Mar 03, 2005 1:56 pm

Hmmmmm..
Da har jeg tre forslag:

1. Du tar nålen fatt og syr et dekken til lillegutt selv.

2. Du bestiller det med rosa skrift og venter på at tidens tann skal slite det bort (..var det ti år du sa..?)

3. Du er kreativ og a) spraymaler over det rosa. Enten kan du skrive noe morsomt eller du kan male f eks en hund... *hehe*
b) syr på et stoffstykke over skriften og skaper en helt ny dekken-trend ;-)

Lykke til!! Hvorfor fryse når man kan slippe?


Tonje og Zetu
..som gleder seg til våren!!!
TCK
 
Innlegg: 190
Registrert: Tir Sep 14, 2004 9:20 am
Bosted: Østerås

Innlegg Hege » Tor Mar 03, 2005 3:23 pm

Blir i allefall dette dekkenet....

Har ringt rundt over alt i dag (etter å ha surfet over alt)

Kennel har visst et som er stort nok i grønn, men da med digert Kennel merke... Pris; 700,-

Eukanuba sitt er visst stort med Eukanuba på siden (i rosa). Pris 500,- (mulig jeg får det til halv pris). For dere som evnt. skulle få interesse for denne tråden en dag, så selges de visst til ca 200,- på Eukanuba stand rundt om på utstillinger o.l. Men det har jeg ikke tid til å vente på nå.

Mulig noen innkjøpslagre (Felleskjøpet) har noen store dekkene, hviskes det litt om, men de jeg har ringt rundt meg, har ikke hatt.

Får først se det... kanskje jeg aksepterer "sjebnen".. Det er gummitrekk, så det er kanskje ikke så enkelt å kamuflere det heller.

Sy kan jeg ikke
;-)

Men tanken var veldig god.
Hege
tidl. RR eier.... Nå Grand Danois eier...
http://hector.hchh.net/
Hege
 
Innlegg: 569
Registrert: Lør Nov 22, 2003 11:13 pm
Bosted: Skarnes i hedmark.

Innlegg Chryssi » Tor Mar 03, 2005 6:36 pm

spør på canis! jeg er overbevist om at det er noen som vet om noen der... tror det har vært oppe til diskusjon før en gang også, uten at jeg husker resultatet.
Chryssi
 
Innlegg: 778
Registrert: Lør Des 13, 2003 8:11 pm

Innlegg Irene » Lør Mar 05, 2005 12:10 am

Ullpledd Hege!! Med strikkbelte rundt vom'en =D>
Eller et Shettis dekken ;-)
Tjollahopp ;O)
Irene
Moderator
 
Innlegg: 1137
Registrert: Tor Des 04, 2003 2:29 pm
Bosted: Akershus

Innlegg Hege » Lør Mar 05, 2005 1:02 am

Har nok løst det....

Etter mange genereøse tilbud om hjelp, fant jeg ut av salgscomaniet har jo opptil 90 cm (sies det i allefall). Men de butikkene som distruberer dette merket ville ikke ta det inn :roll: Spør ikke hvorfor... bl.a. var svaret "vi har ikke lagt inn den str. i vårt data system, så den str. tar vi ikke inn"

Men jeg kjenner ei i dyrebutikk, som egentlig ikke forhandler dette merket, men som sa at hun skulle få tatt inn et til meg. Jeg får jo ikke handlet direkte fra de heller, som privat person.

Så da håper jeg at jeg har et slikt innen en ukes tid.... og blir det brå kaldt, får Hector låne Baron sitt mand. og onsdag kveld når vi trener... sant Irene?

Bilde

Eukanuba trodde ikke de skulle ta inn flere i xxxl ... så da vet jeg det også ;-)
Hege
tidl. RR eier.... Nå Grand Danois eier...
http://hector.hchh.net/
Hege
 
Innlegg: 569
Registrert: Lør Nov 22, 2003 11:13 pm
Bosted: Skarnes i hedmark.

Innlegg Irene » Lør Mar 05, 2005 11:41 pm

Vældi fint altså!!
Tjollahopp ;O)
Irene
Moderator
 
Innlegg: 1137
Registrert: Tor Des 04, 2003 2:29 pm
Bosted: Akershus


Gå til Utstyr

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 3 gjester

cron