Her er vi!

Si hei til hverandre og litt om hvem du og evnt. din/dine hunder er.

Moderatorer: Chryssi, Zinda, Gunn Tove

Her er vi!

Innlegg Ira » Ons Mar 29, 2006 4:40 pm

Hei alle sammen

På tide med en liten presentasjon av oss selv om jeg må innrømme at jeg ikke føler meg helt hjemme her enda. Jeg har aldri hatt hund før og vi har enda ikke fått vår RR i hus, og enda vil det vel ta en tid. Vi må kjøpe hus først for å få litt større plass. Jeg håper allikevel det er plass til en *helt* fersking her? O:)

Vel, alle i familien er ikke like grønn da, ellers hadde vi vel aldri starta med å skaffe oss en RR. Mannen min er vokst opp med Dobermann og hadde hund til han var godt voksen.

Jeg ønsker i alle fall å bruke tiden før vår RR kommer i hus til å lære mest mulig om rasen og om hundehold, og da er jo dette et kjempefint sted å være! :D (dere får bære over med at jeg ikke kan alle inside-termene enda. Det kommer seg vel :cool: )

Hilsen Marion og alle de tre gutta hennes (ønsker seg tispe for å jevne ut testosteronet i heimen)
Hilsen Marion, alias Ira
Ira
 
Innlegg: 13
Registrert: Ons Jan 04, 2006 9:38 pm
Bosted: Harstad

Innlegg Annette » Ons Mar 29, 2006 4:43 pm

Velkommen! :D
Hilsen Annette, Sali & Ziva

"It takes a strong minded human to appreciate a strong minded dog" Mary Webber
Annette
 
Innlegg: 1298
Registrert: Søn Aug 07, 2005 6:37 pm
Bosted: Arendal

Innlegg hilde » Ons Mar 29, 2006 8:19 pm

Velkommen hit! :D

Heldig er du som skal få oppleve å få egen hund for første gang snart! Og heldige deg som får en RR som første hund =D> .

Her er en link til et nettsted hvor det er masse lærenyttig om Ridgbacker og hund generelt :

http://www.geocities.com/~kalahari/index.html

Alle linkene på det nettstedet har noe fint å vise frem, være seg av lærdom eller bilder!

Lykke til!
Hilde, Era og Caos :)

http://www.beyo-bel.com/
hilde
 
Innlegg: 330
Registrert: Tor Nov 24, 2005 8:44 pm
Bosted: Vestfold

Innlegg Anne » Ons Mar 29, 2006 9:05 pm

Velkommen :mrgreen:
Bilde
Anne
 
Innlegg: 502
Registrert: Tir Jan 20, 2004 8:55 pm
Bosted: Varhaug/Rogaland

Innlegg lbend-d » Ons Mar 29, 2006 9:36 pm

Velkommen. Ser at dere bor i Harstad. Så koselig :razz: Ser at det kommer flere og flere "ritsjratsjer" (den synes jeg var god) til nordnorge. Rasen ser ut til å øke sterkt her i nord, noe hvert fall jeg synes er toppers. I neste mnd er det jo utstilling i harstad, så da kan dere jo ta turen innom der ;-) Vi skal i alle fall dit, så kanskje vi ses? Bare ta kontakt - det er bare hyggelig. Til Harstad kommer også distr. repr. i Nordland - Målfrid Slydal.
Skulle du være i tvil hvem vi er så er det bare å gå inn på hjemmesia til kasan, så hvet du hvertfall hvem vi er :razz:
Linda,Kasan og Zera
lbend-d
 
Innlegg: 343
Registrert: Tir Des 13, 2005 8:04 pm
Bosted: ankenes,Narvik

Re: Her er vi!

Innlegg Irene » Ons Mar 29, 2006 9:41 pm

Ira skrev: Hilsen Marion og alle de tre gutta hennes (ønsker seg tispe for å jevne ut testosteronet i heimen)

Flere her som har "viet sitt liv til menn" ;-) Eg og!! Hannkatt, 2 sønner og en mann. Hann undulat (død nå da..) Hann marsvin (også borte) og jammen fikk vi ikke en hannhund også... Men nå!!! Marula har flytta inn - jevnet ut testosteron nivået på Hilton - og bikkja er MIN :twisted: :D
Hi-hi!!
Velkommen - håper du bærer over med oss, og spør om du lurer på noe!!
Tjollahopp ;O)
Irene
Moderator
 
Innlegg: 1137
Registrert: Tor Des 04, 2003 2:29 pm
Bosted: Akershus

Innlegg Zinda » Tor Mar 30, 2006 6:38 am

Velkommen hit fra oss også! Kjenner følelsen av å vente på valp.... =P~
Hilsen Zinda og Berit m/fam.
Zinda
 
Innlegg: 673
Registrert: Tir Jan 13, 2004 9:58 am
Bosted: Rødtvet, Oslo

Innlegg Anja » Tor Mar 30, 2006 1:56 pm

Du har mye å glede deg til :D
www.timo-rr.net ....som snart er nedlagt og ny side vil bli samme med bestekompis Tito på
http://www.freewebs.com/titogutt/
Anja
 
Innlegg: 254
Registrert: Søn Mar 26, 2006 12:17 pm
Bosted: Oslo

Innlegg Ira » Fre Mar 31, 2006 7:29 am

Tusen takk for velkomst. Føler oss skikkelig godt mottatt her og det er så koselig!

lbend-d skrev:I neste mnd er det jo utstilling i harstad, så da kan dere jo ta turen innom der ;-)

Ja, vi tenkte oss dit :) Skal se etter dere :D
Hilsen Marion, alias Ira
Ira
 
Innlegg: 13
Registrert: Ons Jan 04, 2006 9:38 pm
Bosted: Harstad

Innlegg lbend-d » Fre Mar 31, 2006 7:41 am

Vi gleder oss :D Skal se om vi ser noen ridgebackhungrie :cool:
Linda,Kasan og Zera
lbend-d
 
Innlegg: 343
Registrert: Tir Des 13, 2005 8:04 pm
Bosted: ankenes,Narvik


Gå til Presentasjoner

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 20 gjester

cron