Litt om meg.

Si hei til hverandre og litt om hvem du og evnt. din/dine hunder er.

Moderatorer: Chryssi, Zinda, Gunn Tove

Litt om meg.

Innlegg Hege_ » Søn Nov 23, 2003 5:25 pm

Jeg driver i dag to phpbb forumer. Jeg har 3 års fartstid som bruker av forumer. Ved en opptelling, etter forespørsel tidligere i år, kom jeg frem til at jeg har i løpet av perioden stiftet bekjentskap til 15 forumer.

Jeg har vært moderator på 2 forum tidligere. Det ene drives ikke lenger, og det andre samarbeider jeg godt med, men sa ifra meg stillingen min der da jeg startet mitt 1. forum i Mai 2003. Jeg samarbeider mye og godt med administratorene der, fortsatt.

Jeg fikk forespørsel om jeg kunne startet dette forumet rettet kun mot Rhodesian Ridgeback. Ønsket kom fra både Norge og Sverige. Jeg stiller meg helt åpen for utviklingen av dette forumet. Det er opp til dere, som brukere her, og skape eller ikke skape.

Jeg bor selv på Østlandet i Norge og har en Ridgeback selv, men er ikke kunskapsrik på rasen av den grunn.

Håper dere vil trives her.
Administrator Rhodesian Ridgeback forum
Hege_
Site Admin
 
Innlegg: 218
Registrert: Søn Nov 23, 2003 12:34 am

Innlegg Gjest » Man Nov 24, 2003 11:51 pm

Hei!
Så moro med forum for Ridgeback frelste!! :wink: Håper mange følger opp og at dette kan bli nok et sted å få mange gode og matnyttige tips, historier og cybervenner.
Gjest
 

Innlegg Hege_ » Tir Nov 25, 2003 1:34 am

Ja vi får se om de kommer ;) Vet det var et lite ønske, så jeg regner med at flere kommer til. :)
Administrator Rhodesian Ridgeback forum
Hege_
Site Admin
 
Innlegg: 218
Registrert: Søn Nov 23, 2003 12:34 am

Innlegg Jorunn » Fre Nov 28, 2003 11:55 pm

Vet det var et lite ønske, så jeg regner med at flere kommer til.


Det bør være interesse for et så flott forum som dette, sakte men sikkert vil det nok komme flere og flere medlemmer.

Selv er jeg webmaster og forumansvarlig på et nettsted for folk med tamrotter som kjæledyr....dette er jo en relativt liten gruppe mennesker. Vi har siden mai i år fått nærmere 70 forumister og har det har blitt postet ca. 2250 meldinger der...og ganske mange av de er aktive..vi har sett at antallet øker mye mer nå enn i starten. Hvis noen har lyst til å ta en titt er adressen denne: www.tamrotter.com

Så det blir nok fart her på forumet også. Jeg skal legge en link hit på Papi's side, regner med det er ok.
Jorunn
 
Innlegg: 227
Registrert: Fre Nov 28, 2003 10:19 pm
Bosted: 0slo


Gå til Presentasjoner

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 27 gjester

cron