Hei!

Si hei til hverandre og litt om hvem du og evnt. din/dine hunder er.

Moderatorer: Chryssi, Zinda, Gunn Tove

Hei!

Innlegg Aina » Ons Jan 07, 2004 1:24 am

Nå har jeg bare lusket rundt i kulissene i noen dager, så nå er det vel på tide å si noe... :)

Jeg synes det er kjempefint med et norsk/svensk RR forum! Jeg er mye på et par av de engelske/amerikanske, og det er jo også greit, men det er jo morsomt å bli kjent med andre RR eiere som det er en viss mulighet for at man støter på "live"!! Så jeg krysser fingrene for at flere oppdager disse sidene, og at de blir flittig brukt!

Så var det presentasjonen da... Jeg heter Aina, og bor sammen med Soltoppen's Moja Sikio Terra (3,5 år og turbo-jente), Ahali Fani's Kibwana Thairo (1,5 år og kosegutt), Sondre (3 måneder, min to-beinte sønn :) ) og Ronny (30 år - ikke si at jeg har røpet det :D )!

Vi har vært ganske aktive i RR klubben (Oslo/Akershus) tidligere, men nå har vi flytta til Østfold, og her er det ganske laber aktivitet :( Vi får se om vi får retta på det etterhvert! Ronny er forresten den du kontakter hvis du vil kjøpe noe fra RR-boden...

Hundene har egen hjemmeside, som for det meste består av bilder - noe av det morsomste jeg vet er å prøve å få et godt bilde av dem - det kan bli ganske mange merkelige resultater :P

Aina
Aina
 
Innlegg: 160
Registrert: Ons Des 31, 2003 1:09 am
Bosted: Østfold

Innlegg Hege_ » Ons Jan 07, 2004 11:55 am

Hei og så gøy å se flere her :)

Håper du blir med å dra igang forumet sammen med oss andre :)

Skal bli gøy å bli bedre kjent etter hvert.
Administrator Rhodesian Ridgeback forum
Hege_
Site Admin
 
Innlegg: 218
Registrert: Søn Nov 23, 2003 12:34 am

Innlegg Irene » Tor Jan 08, 2004 10:16 am

Velkommen ja!! :wink:
Tjollahopp ;O)
Irene
Moderator
 
Innlegg: 1137
Registrert: Tor Des 04, 2003 2:29 pm
Bosted: Akershus


Gå til Presentasjoner

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 18 gjester

cron