Ny og nyskjerrig

Si hei til hverandre og litt om hvem du og evnt. din/dine hunder er.

Moderatorer: Chryssi, Zinda, Gunn Tove

Ny og nyskjerrig

Innlegg Elisabet » Ons Mar 23, 2005 1:09 pm

Hei allesammen

Første gang jeg er med i et forum, dette her. Liker i utgangspunktet å bruke mer tid i skogen enn foran pc'en så jeg regner med at deltagelsen her kommer til å gå i rykk og napp. Men denne siden syns jeg hadde mange bra temaer og diskusjoner så jeg kommer til å følge med :-)

Jeg er 32 år og har en Ridgeback hann på snart 8. Jeg er vokst opp med hund og trodde jeg visste mye da jeg skaffet min første hund på egen hånd - men neida!! Læringen startet da Balder traff 1. pubertet rundt 7-8 mnd alder. Og siden det har han lært meg utrolig mye og jeg lærer mer hver eneste dag. Er utrolig takknemlig for denne hunden!! Vi har vært gjennom ild og vann sammen både når det gjelder adferdsproblemer og helseproblemer. Men vi har funnet den gyldne middelvei og blitt enige om en pensjonisttilværelse på Balders premisser.

Hilsen ME
Elisabet
 
Innlegg: 236
Registrert: Ons Mar 23, 2005 11:22 am
Bosted: Sandefjord

Innlegg Irene » Ons Mar 23, 2005 3:56 pm

Så spennende! Jeg tror pg mener at RR'en lærer oss mye nytt hele tiden jeg! Vi har en RR hann på snart 2 år - en skikkelig prøvelse, men utrolig flott og kosete for oss som kjenner han!
Jeg trode også jeg kunne endel om hund når vi fikk Baron - men som deg, neids...Her ble det forandringer i både det ene og andre synet!
Velkommen til RR forumet, håper du vil trives her!
Og god påske!! :mrgreen:
Tjollahopp ;O)
Irene
Moderator
 
Innlegg: 1137
Registrert: Tor Des 04, 2003 2:29 pm
Bosted: Akershus


Gå til Presentasjoner

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 19 gjester

cron