hei hei alle sammen.

Si hei til hverandre og litt om hvem du og evnt. din/dine hunder er.

Moderatorer: Chryssi, Zinda, Gunn Tove

hei hei alle sammen.

Innlegg gry janne » Søn Des 05, 2004 6:33 pm

Hei jeg er en jente på 23 år som bor i valevåg med min forlovede.
Jeg har leeenge lett etter en hunderase som falt helt i smak og for ca to år siden falt jeg for dette nydelige dyret , rhodesian ridgeback.

Har ikke kjøpt en enda siden økonomien har vært litt stram og har rett og slett ikke tid, har en del andre dyr i tillegg.

Men på nyåret ser det ut som vi skal prøve å få oss en liten skjønnas i hus. Håper på det beste, gleder meg slev om det er ingen som er bestilt eller noe.

Jeg har veldig lyst å begynne med aktiviteter som feks agility , spor osv.

har bare hørt positive ting om rasen og håper jeg kan oppfylle kravene som en bra eier til en så flott hund.

Virker som et veldig topp forum og som at det er veldig mangen koselige hunde eiere her inne. :smile:
klem fra gry janne
gry janne
 
Innlegg: 4
Registrert: Fre Des 03, 2004 6:32 pm
Bosted: valevåg

Innlegg Chryssi » Søn Des 05, 2004 7:27 pm

hei hei!

hvor i alle dager er valevåg? :oops:

har dere bestemt dere for oppdretter osv? *nysgjerrig*

velkommen skal du iallefall være ! :mrgreen:
Chryssi
 
Innlegg: 778
Registrert: Lør Des 13, 2003 8:11 pm

Innlegg Irene » Søn Des 05, 2004 8:50 pm

Velkommen inn i julestria ja :julebjelle:
Tjollahopp ;O)
Irene
Moderator
 
Innlegg: 1137
Registrert: Tor Des 04, 2003 2:29 pm
Bosted: Akershus

Innlegg Anne » Søn Des 05, 2004 9:41 pm

Velkommen :snomann3:
Bilde
Anne
 
Innlegg: 502
Registrert: Tir Jan 20, 2004 8:55 pm
Bosted: Varhaug/Rogaland

Innlegg Ida » Tir Des 07, 2004 4:05 pm

Hei Hei!!! da får du kanskje den beste "litt-sene-julegaven" noensinne du i år?! :hundepakke:

Man trenger ikke akkurat være noe geni for å ha RR ( eller gjør man ?;-) ), så det går nok kjempe bra!

Lykke til og velkommen!
Ida&Victor
Ida
 
Innlegg: 189
Registrert: Tor Mai 27, 2004 9:35 pm
Bosted: Oslo

Innlegg gry janne » Tir Des 07, 2004 7:34 pm

Hei Hei.
Tusen takk for velkomsten.
Valevåg ligger rett nor for haugesund og rett gjennom en tunnel til stord ( en stor øy rett sør for bergen)
Det er midt mellom bergen og stavanger i tid å kjøre. Håper det gjorde det litt mer forståelig.
Jeg har hatt litt kontakt med kennel shavano, var de som skulle sette valper på tispen deres nå i desember sannsynligvis.

Får se hvordan det blir framover, det er jo tross alt et stort steg, et nytt familie medlem kan du si :smile: :em jeg vet at det er en sånn hund jeg vil ha.

Kjempe koselig å bli tatt i mot så hyggelig ihvertfall.
klem fra gry janne
gry janne
 
Innlegg: 4
Registrert: Fre Des 03, 2004 6:32 pm
Bosted: valevåg

Innlegg Zinda » Ons Des 08, 2004 9:38 am

Hei og velkommen!
Hvis du velger en Shavanos-hund (Kløfta-bikkje ;-) ) er du i alle fall sikret god oppfølging både før under og etter kjøpet. (Min nyyyyyyyydelige Zinda er fra C-kullet) -også kan vi treffes en gang, for de arrangerer kenneltreff hvert år på Morokulien og da har vi det både moro og kul (litt av et humør på meg i dag gitt #-o ) :nisse2:
Hilsen Zinda og Berit m/fam.
Zinda
 
Innlegg: 673
Registrert: Tir Jan 13, 2004 9:58 am
Bosted: Rødtvet, Oslo

Innlegg Irene » Ons Des 08, 2004 9:06 pm

Da må vel jeg også blande meg inn i samtalen (igjen).
Skikkelig Kløfta reklame her, men vi har også en Shavano hund! Og jeg føyer meg til Berit over her, flott oppfølgning fra a til å! :D
Kan ikke tenke meg at de andre kennelene gjør noe annet heller - de som driver med oppdrett vet jo hva de holder på med, og vil ha hunder og eiere som fungerer godt overens ;-)
Tispa som skal ha valper snart er mamman til min lille buse - ei flott tispe med MASSE personlighet :mrgreen:
Tjollahopp ;O)
Irene
Moderator
 
Innlegg: 1137
Registrert: Tor Des 04, 2003 2:29 pm
Bosted: Akershus

velkommen som ny RR-eier

Innlegg Ahali Fani » Tor Des 21, 2006 10:33 pm

Istemmer velkomsten! Sterk oppfordring til ny valpekjøper; Bruk klubbens valpeformidling - ikke la deg friste av noen tilfelig nett-annonsør som selger valp uten stamtavle! Benytt deg av de små garantiene du kan få gjennom de få reglene som gjelder for valpeformidling for foreldredyre!
Lykke til med valg av rase og hund!!!
Vi elsker RR'ene våre!
Hilsen Eva
mer enn 12 års erfaring med RR
Ahali Fani
 
Innlegg: 8
Registrert: Tir Nov 07, 2006 6:01 pm
Bosted: Østlandet


Gå til Presentasjoner

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 14 gjester

cron