Ett år senere var jeg ferdigutdannet og flyttet til Hedmark igjen(studerte i Harstad), jeg fikk meg jobb og fikk leid ett hus. Da hadde jeg ikke hatt noen dyr siden jeg ikke hadde plass, men nå kunne jeg skaffe meg dette. Lette først og fremst etter en hund, men letingen tok litt tid, så jeg meldte meg som fosterfamilie for dyrebeskyttelsen og fikk inn to katter. Jeg lette fortsatt etter hund, men pga huseier måtte jeg egentlig ha en liten rase. Jeg har alltid likt de større molosser rasene som BB, staff og rottis, men lette nå etter en staff eller en blanding. Var å så på flere, men ingen som passet meg eller eier ble bare stille...(er en del useriøst der ute). Men så fikk jeg en mail fra Haugesund om en RR tispe på 5 år. Hun hørtes perfekt ut for meg, en på og av knapp, humor, lydig og snill. Jeg hadde ikke engang vurdert en RR siden rasen var relativt ukjent for meg, men pga Leo som jeg hadde passet en sommer, så tenkte jeg ja hvorfor ikke. Man skal jo ha litt utfordring også

Jeg har ikke angret siden! Hun har masse personlighet, humor og kjærlighet. Hun elsker alt og spesielt små hunder og katter. Ene katta mi har fått 4 kattunger nå og hun løper bekymret frem og tilbake om kattemor ikke er der akkurat da. hun er en slukhals og har enda ikke funnet noe hun ikke spiser, inkludert ei pakke fishermans friend, som hun måtte spise for mamma sulter henne jo

Ellers er hun med meg i stallen hver gang jeg har fri. Hester er morsomme leketøy som kan løpes litt etter, men hun slutter når jeg sier i fra da. Hun var også med på kjøretur forrige uke. Satte henne fast i sulkyen og hun var en engel og løp kjempefint ved siden av. Flinke jenta mi