endelig skal jeg presentere meg:-)

Si hei til hverandre og litt om hvem du og evnt. din/dine hunder er.

Moderatorer: Chryssi, Zinda, Gunn Tove

endelig skal jeg presentere meg:-)

Innlegg annm » Man Mar 23, 2009 6:43 pm

Hei, jeg har vært på forumet i noen år, men nå skal jeg endelig få meg hund. Dvs vi er jo to om saken ;-) Endelig følte vi alt livssituasjonen tillot det. Så nå venter vi spent på vår jente som vi skal hente hos Linda i Narvik når den tid kommer. Vi har tenkt oss oppover til Narvik for å hilse på valpene og foreldrene (og menneskene) i april, og det gleder jeg meg utrolig til! Det er jo vel 30 mil og ferge for å komme seg dit, men det er det absolutt verd :D Ventetiden er jo lang, men jeg føler også at jeg trenger den, jeg leser bøker for livet, snakker med folk og forbereder familie og venner. Og så vet jeg jo at valpen trenger tiden for å ha et godt grunnlag med seg. Men tro ikke at jeg hevder at jeg er rolig! Stakkar alle mine kolleger, de kommer til å være lei hunden før hun kommer i hus :oops: Jeg bor i Bodø, og har vært så heldig og få treffe noen av de andre RR-eierne som bor her! Alle er veldig hyggelige og jeg håper jeg kan være med dere flere ganger hvis dere skal treffes med hundene, selv om det er før jeg får min egen og ha med :D Jeg syns forumet er flott, og bruker det masse =D>
Hilsen Ann Marit
kommende matmor i Bodø :pote:
annm
 
Innlegg: 66
Registrert: Lør Feb 25, 2006 1:01 am
Bosted: Bodø

Innlegg Jannicke » Man Mar 23, 2009 7:02 pm

Velkommen hit!

Var bare hyggelig å treffe dere så dere må gjerne ta kontakt hvis dere vil treffes flere ganger. :D Skjønner godt hvordan du har det, for et år siden var det jeg som satt og ventet som en gal da jeg skulle ha RR nr 2. Da hadde jeg jo allerede ei i huset, men tror dere det ble noe bedre av den grunn?? Å nei da! Ble kanskje enda verre faktisk fordi jeg var så utrooolig klar for nr 2. Og i morra har han bursdag og blir 1 år! Helt utrolig at det første året har gått så fort. Kjempeartig har det vært og jeg har ikke angra ett sekund! Lykke til med ventetida, og valpen som snart kommer i hus. :razz:

Jannicke, Simba og Lucas
Jannicke
 
Innlegg: 39
Registrert: Søn Okt 23, 2005 9:08 pm
Bosted: Bodø

Lucas

Innlegg annm » Man Mar 23, 2009 7:23 pm

Hei Jannicke,
GRATULERER MED MORRADAGEN TIL LUCAS :D

Jeg regner med at etterhvert som det nærmer seg, så kommer det til å klø i fingrene, og da vil jeg sikkert treffe hundene igjen slik at jeg blir påmint hva jeg har i vente :smile:

Ann Marit
annm
 
Innlegg: 66
Registrert: Lør Feb 25, 2006 1:01 am
Bosted: Bodø

Innlegg Letao » Tir Mar 24, 2009 1:44 pm

Gratulerer med den kommende valpen! Det blir staaas! Tiden kommer kanskje til å gå sakte før hun kommer, men gjett om den går fort etterpå!

Mi er bare 8 måneder - og allerede diger.. savner å ha den lille valpen i armene mine! Så nyt det!! :smile:
Letao
 
Innlegg: 185
Registrert: Søn Nov 05, 2006 8:20 pm
Bosted: Trondheim

Innlegg lbend-d » Tir Mar 24, 2009 2:59 pm

GRATULERE MED DAGEN I DAG =D> Lukas Måtte du få masse godt og harde deilige gaver :mrgreen: Og annm - velkommen på forumet :razz: gleder oss til å treffe dere i påsken. Og vi har noen deilige jenter her hos oss :D som vi kooooooser oss masse med :forelsket:
Linda,Kasan og Zera
lbend-d
 
Innlegg: 343
Registrert: Tir Des 13, 2005 8:04 pm
Bosted: ankenes,Narvik

Innlegg MariaHelene » Tir Mar 24, 2009 11:17 pm

:D så artig att dere har bestemt dere og vi får enda en rr i Bodø :) er helt klart att dere må treffe oss flere ganger ;) Og grattis til Lucas nokk en gang (har vel gratulert han før) og håper kaken smakte :mrgreen:
Maria Og Leo
MariaHelene
 
Innlegg: 186
Registrert: Fre Jan 06, 2006 2:38 pm
Bosted: Bodø

Innlegg annm » Tor Mar 26, 2009 8:28 am

tusen takk for alle velkomster :D Jeg gleder meg veldig! Familieforøkelsen er etterlengtet! Og at det ble denne rasen føler jeg var den rette avgjørelsen, vi har i løpet av årene vært innom andre raser, men alltid kommet tilbake til denne ;-)
Ann Marit og Bella
annm
 
Innlegg: 66
Registrert: Lør Feb 25, 2006 1:01 am
Bosted: Bodø

Innlegg annm » Ons Apr 01, 2009 4:58 pm

Neste tordag skal vi på besøk og hilse på valpene og resten av familien :D Gjett om vi gleder oss! Da er de 4 uker \:D/ Det blir så koselig og få komme på besøk! Jeg syns tiden har gått ganske fort hittil... Men det blir vel verre ;-)
Ann Marit og Bella
annm
 
Innlegg: 66
Registrert: Lør Feb 25, 2006 1:01 am
Bosted: Bodø

Innlegg Life » Tor Apr 02, 2009 9:26 pm

Lykke til med valpen!

Blir spennende å se hvilken tispe som blir deres, ingen mangel på tisper i det kullet dere har valgt.......så det blir vel valgets kvaler ;-)

PS: 30 mil er ingenting :mrgreen: Begge mine tisper er fra Stockholm, et godt stykke fra Trondheim, kan du si :D Da jeg hentet Savannah fløy jeg tre ganger, tok tog to ganger og reiste med T-banen, alt i løpet av 12 timer........da var jeg sliten da #-o Lille Savannah derimot fikset både tog og fly som om det var det hun hadde gjort hver dag i 8 uker =D>

Venter spent på fortsettelsen ;-)

Liv, Chillie og Savannah
Life
 
Innlegg: 139
Registrert: Man Des 18, 2006 10:27 pm
Bosted: Trondheim

Innlegg annm » Tir Apr 14, 2009 4:33 pm

Imponerende av Savannah =D>
Vi hadde selv en fantastisk tur til Narvik! Der fikk vi lammelår, masse valper og kose med og en utrolig kosegutt av en valpefar :D
Vi fant vår Bella og nå er det bare 25 dager til vi skal tilbake og hente henne :scooter:
Og turen var mye kortere enn vi husker, men nå er det et par år siden vi var den veien sist!
Fikk med meg ridgebackskolen hjem, (hjemmelekser ;-) ) så nå skal jeg lese den!
Det var absolutt verd det og dra og hilse på valpene! Vi får jo aldri igjen sjansen og oppleve Bella i alderen før 8 uker, men nå har vi fått en liten smak av denne verdenen :D
Det anbefales i høyeste grad!
Ann Marit og Bella
annm
 
Innlegg: 66
Registrert: Lør Feb 25, 2006 1:01 am
Bosted: Bodø

Innlegg lbend-d » Tir Apr 14, 2009 7:54 pm

Da kan vi vel vise frem lille BELLA
http://i116.piczo.com/view/2/4/m/z/u/n/e/m/t/1/l/d/img/i256534589_69138_2.jpg


Visst er ho skjønn!!!! :hjerte:
Linda,Kasan og Zera
lbend-d
 
Innlegg: 343
Registrert: Tir Des 13, 2005 8:04 pm
Bosted: ankenes,Narvik

Innlegg juli_e » Tir Apr 14, 2009 8:39 pm

såååååååå nydeli :D :hjerte: blir så sjalu over alle dere som venter på en RR valp :tårer:
juli_e
 
Innlegg: 57
Registrert: Fre Apr 25, 2008 2:40 am
Bosted: hitra

Innlegg annm » Tir Apr 14, 2009 9:25 pm

Se der ja :forelsket: Det bildet har jeg faktisk og lagt på skrivebordet på pc Vi gleder oss veldig!
Var og gikk en god times tur i dag, og tok skogsløypa, da møtte jeg utrolig mange med :dog1: Og endelig trenger jeg ikke tenkte at jeg skulle ønske det var meg som hadde hund med, for snart er det meg :D
Nå når det er lagt ut mailadressen til nettbutikken til klubben fikk jeg endelig bestilt meg årets rr-kalender (ikke at det er pga av siden er nede jeg ikke har gjort det tidligere, jeg glemte det rett og slett fram til vi kom til Narvik) Mor og far er jo nemlig på forsiden :hjerte: Og vi tenkte og bruke denne til kalender for Bella over ting som skjedde hennes første leveår :D Som når hun ble født, når vi var på besøk,henter henne, dyrlegebesøk og ALT som kommer til å skje etter dette :prinsesse:
Ann Marit og Bella
annm
 
Innlegg: 66
Registrert: Lør Feb 25, 2006 1:01 am
Bosted: Bodø

Innlegg jetpet » Ons Apr 15, 2009 11:05 am

Hei på du!
Gleder meg masse til å treffe henne!!!!! :razz:
Hilsen Janne og Ares i Bodø :-D
jetpet
 
Innlegg: 40
Registrert: Ons Feb 14, 2007 9:57 am
Bosted: Bodø

Innlegg Jannicke » Fre Apr 17, 2009 8:09 pm

Søøøte Bella!!! :D Her gleder vi oss også til familieforøkelsen deres. Lucas gleder seg til å leke masse med Bella og Simba gleder seg veldig til å fortelle henne hvor skapet skal stå. ;-) He he! Her er det nervøs stemning for tiden da turen går til Harstad i morgen tidlig og NKK utstilling med 14 påmeldte RR'er! Maange til å være nordpå. Skal bare stille Lucas da det ble trangt i bilen siden Maria og Leo også skal bli med. Blir spennende!! :D
Jannicke
 
Innlegg: 39
Registrert: Søn Okt 23, 2005 9:08 pm
Bosted: Bodø

Neste

Gå til Presentasjoner

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 5 gjester

cron