Kenda vil også si hei :)

Si hei til hverandre og litt om hvem du og evnt. din/dine hunder er.

Moderatorer: Chryssi, Zinda, Gunn Tove

Kenda vil også si hei :)

Innlegg Joa » Man Apr 23, 2007 9:21 am

Jeg har jo vært på forumet en stund nå, men nå har endelig lille Kenda flyttet hjem til oss og da er det vel på tide med en liten presentasjon! Først et lite (eller stort, siden jeg aldri har lagt inn bilde før aner jeg ikke hvordan dette blir hehe):

Bilde

Etter å ha letet litt etter mor og de åtte søsknene sine første kvelden, slo hun seg raskt til ro med at hun nå er enebarn og endelig får all oppmerksomheten :razz: De første dagene har stort sett bestått i soving, leking, spising og X antall turer ut for å gå på do. Skal ikke stå på trimmen for oss tobeinte iallefall - hun må bæres ned og opp fem etasjer hver gang, men hva gjør vi ikke for vår nye kjærlighet... :forelsket:

Nå gleder vi oss til framtidige treninger og turer med RR-gjengen her i Bergen!
Elisabeth
Joa
 
Innlegg: 65
Registrert: Tir Sep 12, 2006 9:57 am
Bosted: Møhlenpris, Bergen

Innlegg lbend-d » Man Apr 23, 2007 9:26 am

Hun er NYYYYYDELIG :mrgreen:
Heldige dere :D
Linda,Kasan og Zera
lbend-d
 
Innlegg: 343
Registrert: Tir Des 13, 2005 8:04 pm
Bosted: ankenes,Narvik

Innlegg Nero » Man Apr 23, 2007 3:19 pm

Noe så nydelig... Får nesten vondt i magen.. Jeg blir helt valpesyk her...
Nero
 
Innlegg: 12
Registrert: Tor Aug 03, 2006 12:22 pm

Innlegg Hefo » Man Apr 23, 2007 3:50 pm

Velkommen hit. :razz:
Hun er jo bare så søøøt.
Hilsen Hege og Nala :pote:
Hefo
 
Innlegg: 156
Registrert: Ons Okt 19, 2005 1:57 pm
Bosted: Kirkenes

Innlegg anjarubatscher » Man Apr 23, 2007 4:54 pm

Helledussen så søt hun er! Gleder oss masse til å treffe dere på trening&treff :razz: Mamma Lucy kjenner vi jo fra før, så det blir spennende å se hvordan hun utvikler seg! Og med hensyn til trappene, stakkars dere.. Vi bodde i tredje etasje da Shasa var valp, jeg gav opp bæringen da han bikket noenogtyve kilo :mrgreen: Men, dere er kanskje så heldige å ha heis? Thi-hi..
Anja, Shasa & Khan
anjarubatscher
 
Innlegg: 155
Registrert: Tir Mai 30, 2006 8:22 pm
Bosted: Bergen

Innlegg Joa » Man Apr 23, 2007 5:38 pm

Tusen takk for skryt av nurket - kan ikke annet enn å si meg fullstendig enig! :forelsket:

Anja: heis? Hva er det? Høres fantastisk ut....... :visemuskler:

Vi lurte forresten på å ta en liten tur på rr-treff på onsdag, men er det for tidlig tror dere? Hun er da 9 uker gammel...Tar imot innspill med glede! :smile:
Elisabeth
Joa
 
Innlegg: 65
Registrert: Tir Sep 12, 2006 9:57 am
Bosted: Møhlenpris, Bergen

Innlegg anjarubatscher » Man Apr 23, 2007 9:32 pm

Ingen heis, vel da får dere jo god trening både her og der :mrgreen:
Har søte minner om løpe opp og ned de trappene sånn cirka hver time, døgnet rundt i starten..
Om det er for tidlig med treff? Mener å huske at vi tok med Shasa mer eller mindre overalt etter at han hadde fallt til ro i sitt nye hjem - han var nok 12 uker før han var på RR treff(kanskje fordi vi ikke visste om treffene før det). Og endel eldre før vi deltok på trening. Men,å stikke innom, og la henne snuse rundt litt kan vel saktens skade? Så lenge hun får den roen hun trenger ellers.. Du kan jo ringe oppdretter Anne hvis du er i tvil :razz:
Anja, Shasa & Khan
anjarubatscher
 
Innlegg: 155
Registrert: Tir Mai 30, 2006 8:22 pm
Bosted: Bergen

Innlegg Annette » Man Apr 23, 2007 9:35 pm

Kjempesøt!

Hmmm...for tidlig med treff? Sali var 10 uker, men vi var bare med et par hundre meter før vi snudde og gikk tilbake til bilen. Stor nok opplevelse for første ganga.
Hilsen Annette, Sali & Ziva

"It takes a strong minded human to appreciate a strong minded dog" Mary Webber
Annette
 
Innlegg: 1298
Registrert: Søn Aug 07, 2005 6:37 pm
Bosted: Arendal

Innlegg Life » Man Apr 23, 2007 11:52 pm

GRATTIS MED LILLE KENDA :D

Så heldig dere er, nydelig valp ;-) Traff mamma Lucy i fjor, da vi var på fjelltur sammen!
Må sende en hilsen til oppdrettere Anne og Roy på kennel Luchill, og gratulere med supersøte valper =D>

Hilsen Liv og jentene :D
Life
 
Innlegg: 139
Registrert: Man Des 18, 2006 10:27 pm
Bosted: Trondheim

Innlegg Zinda » Tir Apr 24, 2007 8:56 am

Grattis Joa! Nyyyydelig liten frøken :D
Hilsen Zinda og Berit m/fam.
Zinda
 
Innlegg: 673
Registrert: Tir Jan 13, 2004 9:58 am
Bosted: Rødtvet, Oslo

Innlegg jetpet » Tir Apr 24, 2007 10:22 am

GRATULERER!!!!

Hun var fantastisk søt!!! Gled dere!
Ares er nå 18 uker og vi har ikke annet enn hatt kos med han!!!
Finns ikke noe bedre enn en RR valp! :D
Hilsen Janne og Ares i Bodø :-D
jetpet
 
Innlegg: 40
Registrert: Ons Feb 14, 2007 9:57 am
Bosted: Bodø

Innlegg Kango » Tir Apr 24, 2007 5:59 pm

Velkommen Kenda og familie!! :D
Det skal bli kjekt å bli kjent med deg også. Kango er jo blitt STOR gutt på 6 1/2 mnd nå, og jeg må si at det virker utrolig at han var så liten og søt for bare noen mnd siden!!! \:D/
Lykke til og håper vi treffes på tur eller trening.
Britt-Iren :)
Kango
 
Innlegg: 73
Registrert: Tor Jan 18, 2007 8:18 pm
Bosted: Askøy

Innlegg Sonja » Tir Apr 24, 2007 6:41 pm

Gratulerer atter en gang :D
Ja Kenda er en kjekk liten frøken som jeg er så heldig å har fått bli kjent med. Traff henne første gang da hun var en uke gammel, vi har blitt veldig gode venner på disse åtte ukene. :D
Kos dere masse, tiden går så alt for fort, det er kjekt når de er store også, men det er noe spesielt med valpetiden.

En stor klem til Kenda fra "tante" Sonja
Mvh
Sonja
[imghttp://profile.ak.fbcdn.net/hprofile-ak-snc4/hs866.snc4/70759_603865068_5798985_n.jpg][/img]
Sonja
 
Innlegg: 212
Registrert: Fre Mar 05, 2004 9:32 am
Bosted: Knarvik

Innlegg Joa » Tir Apr 24, 2007 7:34 pm

Blir spennende å treffe flere ridgebacker på treff i Bergen imorgen, kanskje både Shasa, Kango og "onkel Gandhi"...? :razz:

Er helt fantastisk å endelig ha fått henne i hus; å ha hund har vært en livslang drøm som har gått i oppfyllelse - og Kenda er definitivt den rette hunden!! :D

Ja de vokser fort forstår jeg, men jeg gleder meg til alle fasene i livet hennes :razz: Spør meg igjen etter de såkalte slyngelalderne, hehe :twisted:
Elisabeth
Joa
 
Innlegg: 65
Registrert: Tir Sep 12, 2006 9:57 am
Bosted: Møhlenpris, Bergen

Innlegg Joa » Tir Apr 24, 2007 7:50 pm

Her ligger forresten noen få flere bilder av fante-jenta vår, for den som måtte være interessert :smile: Det er bare noe midlertidige greier, får se om vi får skrapt sammen en hjemmeside etterhvert..
Elisabeth
Joa
 
Innlegg: 65
Registrert: Tir Sep 12, 2006 9:57 am
Bosted: Møhlenpris, Bergen

Neste

Gå til Presentasjoner

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 15 gjester

cron