Endelig fikk jeg tid til å skrive en presentasjon til forumet. Har vært litt mye å henge fingra i for tiden

Snakket med GT (Gunn Tove) i førjulsstria, og hun sa at jeg bare var "nødt" å delta på RR-forumet, det var et "must" for RR-eiere

Og RR-eier er jeg, så det var vel på tide

Jeg....det er Liv, og jeg er eier av to RR. Den første var jeg så heldig å få kjøpe fra Kennel Madahiro (å få kjøpe hund der er et privilege, ikke sant GT

) Fia (Madahiros Facile Princeps) er inn i sitt åttende år, en riktig voksen og kultivert dame, familiens dronning

Også var det Djungelkattens Coolridged Chillie da, som kom flybåren fra Stockholm til Gardemoen 22.desember i fjor. Jeg var selvfølgelig med på flyet, men Chillie måtte reise i lasterommet

Hun var allerede blitt 4 og en halv mnd og altfor stor til å sitte i fanget. Gjett om hun fikk sitte mye i fanget da vi endelig var hjemme i Trondheim seint lillejulaften. Den beste julegaven jeg noensinne har fått. Er ikke helt sikker på om Fia er helt enig, men jeg kan takke henne for at Chillie er den hun er, hun har vært en fantastisk oppdrager. Å ha to RR er faktisk ganske uproblematisk, selv om det krever endel arbeid. Det hører til historien at jeg har to gutter på 4 og 12 år, som forguder hundene og omvendt. I tillegg har jeg for tiden 2 hester, så hundene er mye med i stallen. Begge to liker å være med på tur sammen hestene, mye gratis trim på den måten

Kan dere tenke dere noe mer idyllisk enn en tur på hesteryggen inn i skogen med to flotte RR-tisper løpende ved siden av, da er iallefall jeg i himmelen

Ønsker alle sammen et Godt Nyttår og gleder meg til å følge med på Forumet framover
Hilsen fra Liv og jentene