Jeg har vært medlem på forumet en stund, så det er vel på tide å presentere seg:)
Jeg er 25 år, og bor i Trøndelag med min familie (1 stk mann og en stk sønn, fire år), og neste år har vi planer om å skaffe oss ett eksemplar av verdens vakreste rase

Jeg har vært sikker på at RR er rasen for oss i snart to år, men pga studier har jeg ikke hatt mulighet til å ha valp. Men nå er grensen ettertrykkelig nådd, nå må det komme hund i hus:)
Nå har jeg fått jobb (som regnskapsfører), og vi har bestemt oss for at neste sommerferie blir lagt opp til valpen vår kommer:)
Når det gjelder hvor valpen skal komme fra, har vi noen favoritter som vi har sett på en god stund. Men det skal jo litt til for at det skal klaffe med tid osv..
Har lest litt rundt på forumet her nå, og håper aktiviteten tar seg opp, for hva er mer nyttig for en førstegangs-RR-eier enn ett forum med BARE RR-eiere?

Til oppdrettere her inne, tar jeg gjerne imot tips ang planlagte kull neste år (jeg følger uansett med på klubbsiden), selv om jeg vet at det kanskje er litt tidlig. Ja, jeg er utålmodig

Vel, det var litt om meg i denne omgang